|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
.verkeerd topic [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-05-2006 18:36] signature |
|
Hij komt überhaupt niet meer terug. |
|
Is dat je klacht? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: en hoe weet U dat ??? Fuck the world and fuck you |
|
Heeft ie gezegd. Gelieve dit niet hier te bespreken. Daar zijn lultopics voor. Dank Bruce Banner |
|
edit, ik lees nu mijn mail [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 15-05-2006 20:00] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Bekijk je mail eens in spectre apeding controlhumandelete.nogwat eens..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom is ie nu weer gebanned? |
|
quote:Samen met Chelman. Dat akkefietje met Heiden in het Holocaust-topic. Ook uitlokking blijft hier niet onbestraft. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jeeeeezus ... Wat een onzin. Laat de regel eens zien waar dat in staat? Prachtig omdat onderhand twee weken na dato te doen. Zo te zien hebben een aantal mods weer heftig lopen janken als een klein kind. |
|
Sommige mods zijn niet 24/7 online zoals sommige users, en we hadden hier graag de mening van álle mods bij voordat we dit gingen doen. Laat, maar duidelijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kan iemand Unitas Wageningen in de topictitel zetten, want dat was ik vergeten en dat staat zo slordig. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2144705/1#2159679 |
|
Jankerds, tering zeg, dan kunnen jullie mij net zo goed bannen. Alsof ik nooit wat uitlok. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: alleen mijn erectie zoetje signature |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Thanks! |
|
quote:Dat duurt zo focking lang?? Ontsla ze dan direct, een mod die bijna twee weken lang niet online is heeft hier niks te zoeken. Worden de uitlok acties van Mutilator dan ook bestraft? De scheldpartijen van Smoochy en Lain(deze in het verleden). De mods laten weer eens zien een stelletje incompetente kneuzen te zijn met een egoprobleem. |
|
Weer geen moderators online? |
|
denk het niet, anders was mijn erectie reeds aangevallen signature |
|
Gadver wat een stinkactie ... zit al fiks lang hier, maar dit is toch wel het laagste wat er gebeurd is. |
|
algemene computercrash bij mods? signature |
|
Nee ze wachten tot alle mods gereageerd hebben. Komt u over twee weken nog maar eens terug meneer. |
|
Jenje, je ziet alleen de uitwerking, niet het tussenliggende overleg etc.; kortom, jij bepaalt het moderatorbeleid niet. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-05-2006 20:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |