|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heb ik niet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
IE 6.0 en heb het ook altijd voor Faustian Spirit of the Earth |
|
Firefox 1.5.0.4 --> nergens last van [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-07-2006 2:10] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik klaag dat mijn broer, R. / Panda, is verbannen van jullie webstek zonder enige reden? Ik zou deze graag willen hebben. Ps. Ik ben zijn broertje, Tjirk Tromp B, dus ben mij a.u.b. niet zonder enig uitleg zoals jullie bij hem deden! Het raakt ons beide vrij diep. [Dit bericht is gewijzigd door Hanzz op 13-07-2006 2:12] |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Je bedoelt die ééndaagse van laatst? Hij had dus een onderschrift met een verboden inhoud, en als je dan geen geldig mailadres opgeeft gaat een reden opgeven vrij moeilijk hoor! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mja, zoals Greycloak al zei is het een beetje heel erg moeilijk om de reden naar hem door te sturen als er als email no@email.com in zijn profiel staat. Als ie eens zijn echte emailadres (en niet zo'n onmogelijk lange als een paar jaar terug) kon ik hem tenminste de reden doorgeven. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: germaanNOSPAM@gmail.com |
|
quote: hij heeft mail Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Een emailadres dat werkt graag. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: NOSPAM weghalen, dan moet hij het kompleet doen? |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2216285 kan bij deze topictitel Zyklon worden toegevoegd? Zyklon > Vreid Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Done. Idd belangrijke info On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dank je wel. Daddaggik! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
Karistus.. Beli, flink aan de Guiness gezeten vriend? |
|
quote: Je moeder. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
.. staat ie toch al.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Done The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Stond in concerten thanks Muti Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
[n00b] Is het niet mogelijk om de talloze gelockte fluttopics eens (al dan niet meteen) te verwijderen - helemaal als het topics van vijf jaar oud zijn, zoals bijvoorbeeld de net gelockte topics van Venom? Met name de search wordt er niet overzichtelijker op... [/n00b] |
|
of een scriptje dat die automatisch na een dag ofzo verdwijnt? (aan te vinken door de mod, niet alle topic hoeven te verdwijnen ivm nuttige info) Je moeder. |
|
Sommige topics verdwijnen wel in het niets hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |