|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nix, dat is niet echt iets voor de mods. Er is ook een bug-topic. Ook al is die voor forum, zit iig dichter in de buurt http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/36/21 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik was al bijna bang dat jullie mij waren vergeten. En nu Fire een schop onder z'n ass geven. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Probleem is al sinds nieuwe fp, is een bug die nog weg moet .... |
|
Sowieso Explorer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Inderdaad, oplossing om je tekst terug te halen is gewoon weer met de cursor in het tekstvak gaan staan en op ctrl+z drukken Meer kan ik niet doen. |
|
Kan iemand met de juiste technische rechten eens de WK 2006 topic heropenen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En eens consequent zijn, ah toe, omdat het zo warm is? |
|
Dat is een brug te ver. Dat ga ik niet eens aankaarten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is iets wat alleen Fire en Paul kunnen.. Dan moet er namelijk rechtstreeks in de database een vlaggetje in de juiste record omgezet worden. Ik heb je vraag in ons Gestapo-subforum onder de aandacht gebracht. And now, we wait. |
|
FIRE! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is allemaal al opgegooid incl. voorstel voor verbetering. Niet nodig om te drammen; gewoon geduld hebben. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zo kan ie wel weer |
|
altijd vervelend die google links |
|
Toch vind ik het vaag. Vanaf http zou die toch gewoon tot de volgende spatie moeten lezen? Als het forum ooit nog geupdate wordt het ik ergens een wel werkende parser 'liggen'. zo kan ie wel weer |
|
Kan in dit topic de bandnaam schrijffout worden gecorrigeerd? Juiste schrijfwijze staat in post 2 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2232008 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Niet drammen maar geduld hebben Chelman! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Super Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad. 6 dagen voor een handeling van 10 seconden is inderdaad een beetje kort. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Je vergeet de administratieve afhandeling he |
|
Wat ik vooral zo storend vind is de kleinerende toon waarmee hier alles wordt afgedaan als er modbesluit ongedaan moet worden. Het is een taakje dat zo gedaan is + er zijn goverdomme gewoon mensen die er graag voor hun plezier er stukjes in willen posten of iets willen nalezen. Kan mij dat boeien dat het evenement allang voorbij is! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |