|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zeik niet zo of ik post een foto van je met lang haar en metallica shirt! Je moeder. |
|
quote: Kerel, het is simpelweg een feit dat jij geen correcte Nederlandse volzin kan maken, en overal een shitload nutteloze smilies toevoegt. En dan is het inhoudelijke gedeelte nog niet eens besproken. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: en waar bemoei jij je mee man, krijg aids ofzo Fuck the world and fuck you |
|
Mental, wil je misschien wat langer afkoelen? Bruce Banner |
|
quote: Nee. Fuck the world and fuck you |
|
Zou je dan niet eens normaal gaan doen ofzo? Bruce Banner |
|
quote: ja, sorry hoor.ik reageerde misschien wat te lomp. bij deze mijn excuses. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 30-05-2006 19:02] Fuck the world and fuck you |
|
UT GIET MOL!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 30-05-2006 19:26] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Er stonden al 3 waarschuwingen van mij in de afgelopen 5 bladzijden van dat topic. Dus eigenlijk zeg je dat je terecht bent geband maar dat die 2 mokkels ook een ban verdienden? Maak ik nu met jou de afspraak dat de volgende keer niet alleen voorbeelden worden gesteld maar dat direct de hele off-topic kliek onthoofd wordt. Ik ben dan wel weer zo eerlijk te zeggen dat ik de eerste 2 eruit pikte die me opvielen. Maar vraagje, dat mental het niet snapt begrijp ik prima, die kan alleen maar dom lullen, maar jij zegt in bepaalde topics nog wel eens wat van waarde, dus schat ik jou (veeeeeeel) hoger in. Wát was er precies niet duidelijk aan mijn waarschuwingen dat -jij- ze negeerde? Dan kan ik daaraan de volgende keer de waarschuwing aanpassen zodat misschien zelfs mental het snapt! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik zag je waarschuwing te laat en heb nadat ik 'm heb gezien maar 1 post gepost. Dat was een reactie die enigszins het offtopic gelul van mental en wabla aantoonde. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Greycloak, laat mij even gewoon met rust, wil je ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ook hier; je zou niet geband zijn als je de waarschuwingen even ter harte neemt. Die Greycloak is natuurlijk hardstikke grappig met zijn zoveelste quote (!) van een eerdere waarschuwing, maar janken als het menens is is wel erg makkelijk. En ja, ik pikte gewoon 2 willekeurige personen eruit. Feit blijft dat het in wezen 2 bans waren van krap 5 uur en het effect sorteerde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Sure, zolang je ons geen aanleidingen geeft ben je vrij te doen wat je wilt binnen de grenzen die we hanteren op dit forum. Tip: lees eens de topictitels van de topics waarin je post en probeer het daar over te hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan is het misschien handiger om mensen die vaak offtopic lullen te bannen... Ik heb er geen problemen mee dat ik gebanned ben, maar wel dat andere mensen meer stampij mogen veroorzaken voordat ze gebanned worden. Maar goed, ik ga weer in andere topics kloten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Laat jou volgende keer wel met rust en laat de dobbelstenen rollen ok? Nothing personal... Ik neem aan dat alles duidelijk en opgelost is zo? Zo ja, dan is dit afgerond en behandelen we graag alle overige klachten zo die er mogen zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zeg dan ook wat tegen die andere zeikende viswijven. |
|
quote:Die wensen andere users geen ziekte toe. Dat fatsoen wordt niet door allen gebezigd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou, wat zijn we weer correct. |
|
Ebola mag wel "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Hangt van de context af. Klachten graag, ook jij, JB. (Groeten aan Leo trouwens.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
schaep vindt dat ik teveel post onze relatie is stuk allemaal door ZM!! KLACHT signature |
|
Nee man, niet teveel. Gewoon veel. "Schat, vind je me te dik?" "Nee, gewoon dik." Dat idee. |
|
quote: had ik eerlijk waaar nog nooit gehoord megasociatie signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |