|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Denk dat ik me maar wijselijk stil houd tegen je..maar Heiden is 30 dagen gebanned. dus kan je weer over straat. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Kan je dit niet beter eerst in't moderator forum posten en overleggen met je collega's? Ik vind trouwens dat dat topic gewoon open moet blijven. Het is een duidelijk standpunt over de vrijheidvan meninguiting. Al ben ik ook van mening dat bedrijgingen aan elkaars adres natuurlijk echt niet kunnen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Jammers maar niet geheel onterecht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mag ik als mod hier geen klacht inzetten ? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Nee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ok weten we dat gaan we nu weer over tot de orde van de dag Klachten posten dus. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Want? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lui, aan die bedreiging etc wordt wat gedaan en we houden jullie op de hoogte van het holocaust-topic, ok? Zeikende kleuters... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Eh, meneer, een collega-mod van u begint er weer over .... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Huh? .... beetje laat nietwaar? Bovendien staan er zeker wel hele goede posts in, men staat zeker weten wel open voor elkaars meningen mits er een onderbouwing voor is. Naja laat maar, zal het wel nooit begrijpen sommige mensen. |
|
quote:Dan kan het gehele forum wel gesloten worden, metalheads staan nou niet bepaald bekend om hun open-mindedheid... In de Holocaust topic worden genoeg nuttige posts gemaakt, maar het is een verhitte discussie. Waarom zou het dan gesloten moeten worden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: er is teveel pedofilie op ZM signature |
|
quote:Waar? Of solliciteer je gewoon naar een ééndaagse ban? Linkje! Zo niet dan de groeten en tot morgen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-05-2006 18:18] |
|
quote: sneu figuur.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-05-2006 18:18] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-05-2006 18:19] Nog zo stoere internet warrior. |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-05-2006 18:19] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[geen klacht] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-05-2006 18:19] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik heb net in het modforum aangekondigd geen mod meer te willen zijn dus ik mag nu ook offtopic lijkt mij. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Je bent duidelijk. CSI kijken vanavond, jong! Je weet wel waarom. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog meer mensen die het verschil tussen het klachtentopic en het lultopic niet weten en vanavond CSI willen kijken omdat ze niet op ZM kunnen of laten we het hierbij? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
WTF Greycloack. Mijn post was dus wél een klacht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |