IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten XIV Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-05-2006 14:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

kunnen de mensen die zeiken over bans niet gebanned worden? irriteer me dood aan bijvoorbeeld de avatars van spectre en andere linkse relnichten


Je moeder.


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 31-05-2006 14:48 by Krijst Profiel van Krijst

quote:
Op 31 mei 2006 14:28 schreef Greycloak het volgende:
Dat eerste deel klopt; daarbovenop kunnen korte, tijdelijke bans worden uitgedeeld in specifieke situaties na algemeen geldende waarschuwingen.
Zoals bijvoorbeeld in het welkomsttopic. Niet luisteren? ---> avondje pim-pam-petten of rukken op plaatjes op een andere site.
Anders had mental ondertussen al zoveel bans verzameld dat hij bij de volgende een trip naar de Ardennen had verdiend zo ongeveer.
Bovendien wordt er, onzichtbaar voor jullie, in het profiel een korte aantekening bij gemaakt van de hoe en de waarom van de ban/waarschuwingen zodat deze niet noodzakelijkerwijs hoeveen meetellen bij cumulatieve bans, bijvoorbeeld na grove misdragingen gemaakt door één persoon, los van algemene herrie waar wel meer mensen aan meedoen.
Mochten lui als mental nu echter bans blíjven verzamelen wegens off-topic blaten, dan kan worden besloten een langere ban te geven zodat ze goed de tijd hebben om de daarbij begeleid gaande mail eens goed, grondig en op alle gemak door te lezen, al dan niet na het eerst te hebben uitgeprint.

Duidelijk?




Dit is een totaal ander beleid dan op een ander, niet nader te noemen, metal forum.
Ik wil daarom hierbij mijn lof uitspreken voor ZM!


The Fist in the Face of god


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-05-2006 14:53 by jbassist Profiel van jbassist

Al kwam het niet echt tot uiting bij de holoheiden toestand


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2006 14:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 mei 2006 14:48 schreef Krijst het volgende:
Dit is een totaal ander beleid dan op een ander, niet nader te noemen, metal forum.
Ik wil daarom hierbij mijn lof uitspreken voor ZM!
Metalfan?


Hehehe, wat heb ik mij de afgelopen weken zitten verbazen over hun modbeleid. Ik post er niet zoveel en eigenlijk nooit buiten de black metal topic dus ik verbaaste mij behoorlijk toen daar eens buiten postte. Wat een willekeur, totaal geen respect, totale arrogantie en totaal geen onderbouwde antwoorden op vragen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 31-05-2006 14:55 by Krijst Profiel van Krijst

quote:
Op 31 mei 2006 14:54 schreef kwelgeest het volgende:
Metalfan?


Ik schreef: 'niet nader te noemen'



The Fist in the Face of god


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-05-2006 14:55 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 31 mei 2006 14:48 schreef karnivoor het volgende:
kunnen de mensen die zeiken over bans niet gebanned worden?


Waaronder dus jezelf nu?

quote:

irriteer me dood aan bijvoorbeeld de avatars van spectre en andere linkse relnichten


Ik snap niet wat 'links zijn' en mijn avatar met elkaar te maken hebben? Misschien heb jij er een probleem, maar dan kijk je toch lekker niet? En om even op jouw niveau te komen, ik heb er tenminste geen 'rechtse symbolen' in staan, of andersoorts taal eronder. Misschien is dat nog wel irritanter.

En meteen gaan schelden is wat mij betreft niet nodig, maar dat vind jij blijkbaar nodig.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2006 14:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 mei 2006 14:55 schreef Krijst het volgende:
Ik schreef: 'niet nader te noemen'


Ah, ik ga door voor de magnetron.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-05-2006 15:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 31 mei 2006 14:55 schreef spectre het volgende:
Waaronder dus jezelf nu?



Ik snap niet wat 'links zijn' en mijn avatar met elkaar te maken hebben? Misschien heb jij er een probleem, maar dan kijk je toch lekker niet? En om even op jouw niveau te komen, ik heb er tenminste geen 'rechtse symbolen' in staan, of andersoorts taal eronder. Misschien is dat nog wel irritanter.

En meteen gaan schelden is wat mij betreft niet nodig, maar dat vind jij blijkbaar nodig.


schoppend tegen rechtsorde noem ik links, dan is het misschien niet per se links maar dan weet je dat dat is wat ik bedoel. en nicht omdat ik een hekel aan dat gedrag heb, snapt u?

en al die runen en andere rechtse meuk vind ik net zo irritant.


Je moeder.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-05-2006 15:08 by spectre Profiel van spectre

Maar wat heeft dat nou met mijn avatar te maken?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-05-2006 15:08 by jbassist Profiel van jbassist

@karnivoor.



[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 31-05-2006 15:08]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2006 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 31 mei 2006 15:07 schreef karnivoor het volgende:
schoppend tegen rechtsorde noem ik links, dan is het misschien niet per se links maar dan weet je dat dat is wat ik bedoel. en nicht omdat ik een hekel aan dat gedrag heb, snapt u?

en al die runen en andere rechtse meuk vind ik net zo irritant.

Ik vinden mensen met een username zonder hoofdletter irritant .. lekker belangrijk ..


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-05-2006 15:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Nee, neem dan twee


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-05-2006 15:14 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

gaat me der om dat er zoveel gezeken wordt over het beleid dat dat gespreksonderwerp nummer één is en iedereen maar op zoveel mogelijk manieren wil laten blijken dat ze hier niet horen dan.

dus ban die zeikerds, eindelijk rust

en nu niet verder miepen over links of rechts, dat is het punt niet, foutje van mijn kant om daar zelf over te beginnen, punt.


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2006 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

samenvattend: zeur niet? ook jij?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-05-2006 15:18 by jbassist Profiel van jbassist

Oftewel Karnivoor had netzogoed zijn bek kunnen houden


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2006 15:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Juist



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-05-2006 15:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

nouja, wel eens een oorlog gewonnen zonder zelf ook te vechten?

maar goed, dat gezeik is schijnbaar belangrijker geworden dan het vrolijk posten op een forum. geef iedereen die gebanned wordt gelijk een ipban op voor een half jaar, zijn we ook van dat gezeik af. of mensen die het niet eens zijn vanzelf wel weg laten trekken, nog beter

en nu kap ik met zeiken, nu jullie nog!


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2006 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dude, als ze dat zouden doen, was jij nooit terug gekomen .... remember your bans?

En vrolijk lullen? Voor ... ik doe niets anders ..


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2006 15:25 by Schaep Profiel van Schaep

Karnivoor was wel langer weg dan een half jaar als ik het me goed herinner.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-05-2006 15:25]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-05-2006 15:25 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ontopic!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-05-2006 15:27 by spectre Profiel van spectre

Ik vind niet dat ik zeik, dat jij misschien er totaal niet met mij eens bent is totaal wat anders. Als ik nou de hele tijd hier dit topic zou bevuilen met zaken over het beleid hier dan had je misschien gelijk gehad. En dan nog vind ik dat als ik dat doe, ik dat niet doe om het zeiken... Ik kan niet tegen onrecht en dat is in deze zaak wel aan de orde. Mijn mening daarover is overbekend, mag ik dan niet op een ludieke wijze iedereen daar aan herinneren?

Maar bedankt dat je de zaak weer omhoog haalt, nu is het wachten op een mod die roept dat er niet de hele tijd over dit onderwerp gezeken moet worden, dus dan mag jij je dat aantrekken

De kous is af etc.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2006 16:02 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 mei 2006 15:27 schreef spectre het volgende:
De kous is af etc.


Ik dacht al, wat ruik ik toch de hele tijd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-06-2006 8:47 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 05-06-2006 2:00 by arnibes Profiel van arnibes

De layout ziet er atm niet uit.

De achtergrond is nu wit... Het ligt toch niet aan m'n pc....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-06-2006 2:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

CTRL + R maar in opera werkt de layout sowieso niet echt lekker.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen