|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, er komt snel info over. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Heel snel? signature |
|
quote: Geduld meneer,... Wij voeren wel eens overleg achter de schermen. VOlgende keer meer hierover On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/712522 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Verwijs dan daarheen .. of is dat te simpel gedacht? |
|
quote: bestaat al, in "algemeen."tevens is er een WWI topic en zelfs een WWIII (om op de feiten vooruit te lopen he ). |
|
quote: Joh? quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: wat ben je toch een vervelende zlethoer! (maargoed, ik had mogelijk eerst idd verder moeten kijken) |
|
quote: Joh? uuuggghhh!!! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zou ik wel willen maar aangezien Fire dit topic heeft geopend. Ik kan geen aanpassingen doen in posts van andere moderators. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Deze moet ook nog steeds gedaan worden, ook door een mod geopend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat wordt wachten op Beli Bruce Banner |
|
quote:done, nu kan je rustig op zoek gaan naar een wekrend beeldscherm |
|
quote: leeft die nog of is die ontvoerd door de Poolse maffia? signature |
|
quote: Moet jij weten - jullie zijn tenslotte landgenoten... |
|
quote:Ja lachen joh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sjongejonge, niet om het een of ander, maar hoe snel zou zo'n topic als hieronder dicht gaan als het niet door een mod geopend was? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2192855 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
waarom zou hij dicht moeten dan? Je moeder. |
|
quote: Ik vind niet dat hij dicht moet, ik vind het dikke prima dat dit soort topics geopend worden en open blijven. Ik vind het alleen jammer dat er dan wél topics gesloten over bvb. een willekeurige televisieserie. ==== edit: ik zag toevallig dit in de help: Hieronder volgt een lijstje met de adressen van alle moderators. Fire - fire@zwaremetalen.com, Paul - paul.hildebrand@zwaremetalen.com, Morgil - morgil@zwaremetalen.com, Beli Mawr - beli_mawr@zwaremetalen.com Zillah-morte - zillah@zwaremetalen.com Saphire - saphire@zwaremetalen.com Lainedil Naleanor - Lainedil@zwaremetalen.com Mutilator - mutilator@zwaremetalen.com Greycloak - greycloak@zwaremetalen.com Illusione - illusione@zwaremetalen.com Morgil is in ieder geval geen mod meer, Saphire ook niet meer toch? En Lainedil heet alleen nog maar Lainedil. Niet echt een klacht, ik ben gewoon nog te alert op dit soort dingen nu [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-06-2006 0:52] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik klaag dat mijn oer-brul voor serieuze hulp met de knip van een duim, ring en middelvinger gesloten is! De inhoud van het topic: quote: [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 20-06-2006 9:40] |
|
. tering, ik let niet op, toch niet zo scherp als ik dacht en inderdaad, lachen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-06-2006 0:59] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hehe wel creatief Je moeder. |
|
Zwaremetalen doet een bedriegelijke poging zin te geven aan mijn dagen ! signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |