IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten XIV Vorige pagina | Volgende pagina
Maledictus XIV
holy smoly
Usericon van Maledictus XIV
Posted 08-05-2006 19:56 by Maledictus XIV Profiel van Maledictus XIV

quote:
Op 8 mei 2006 19:50 schreef ZelThoR het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk een waarschuwing per mail gehad, daarom werd hij na dat vergrijp geband. Niet zo bokken, jij.


nix te email zegt hij mij juist
en dat was geen antwoord
duurt een dagban tot het einde van de dag of 24 uur vanaf de ban?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 19:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 mei 2006 19:56 schreef Maledictus XIV het volgende:
nix te email zegt hij mij juist
en dat was geen antwoord
duurt een dagban tot het einde van de dag of 24 uur vanaf de ban?

Dan geen mail, hij is in dit topic eerder aangesproken op z'n gedrag.

Over de dagban: Weet ik veel, ik ben geen mod Veel op F5 klikken!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-05-2006 19:58]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Maledictus XIV
holy smoly
Usericon van Maledictus XIV
Posted 08-05-2006 20:04 by Maledictus XIV Profiel van Maledictus XIV

quote:
Op 8 mei 2006 18:20 schreef Greycloak het volgende:
Nog meer mensen die het verschil tussen het klachtentopic en het lultopic niet weten en vanavond CSI willen kijken omdat ze niet op ZM kunnen of laten we het hierbij?




in België is geen CSI

Klacht!
er wordt geen rekening gehouden met de Belgisch TV-programmering

hypnos laat weten dat hij wel naar Lost zal kijken BTW (hij kan jullie niet vergeten)

hou werkt een dagban nu?????

[Dit bericht is gewijzigd door Maledictus XIV op 08-05-2006 20:04]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-05-2006 20:07 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Slechte klacht, zeg.



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-05-2006 20:07 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Die moet Hypnos wel meer gehad hebben


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-05-2006 20:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Op pagina 4 was te lezen:
quote:
Op 8 mei 2006 15:05 schreef Greycloak het volgende:
Ik ben het volledig met je eens en voorlopig wordt alles wat hier wordt neergezet en geen klacht is door mij persoonlijk met een ontsmettend doekje weggepoetst.


Hierna volgden enkele wegmod-acties, maar sommige mensen hebben een bril nodig om te kunnen lezen maar als ze de toetsen op het toetsenplankje moeten vinden dan lukt dat opeens, heel vreemd...
quote:
Op 8 mei 2006 18:17 schreef Greycloak het volgende:
Je bent duidelijk. CSI kijken vanavond, jong!

Je weet wel waarom.


quote:
Op 8 mei 2006 18:30 schreef Maledictus XIV het volgende:
????


damn... hij meent het nog ook!

klacht! Hypnos was niet gewaarschuwd!
Net zoals die man die een stopbord over het hoofd ziet en vervolgens aan de agent die hem staande houdt probeert uit te leggen dat hij het bord toch echt niet gezien had. Lekker belangrijk, dan blader je maar terug.
quote:
Op 8 mei 2006 18:34 schreef Greycloak het volgende:
Onterechte klacht. Denk je nou echt dat ik na de "wegmod waarschuwing" op pagina 4 en het daadwerkelijk wegmodden van onzin bezig blijf of snap je dat er dan maar anders opgetreden moet worden?

Einde discussie in dezen.
Welk gedeelte van hier direct bovenstaande stukje tekst wordt er NIET begrepen? Dan licht ik dit volgaarne even toe.
quote:
Op 8 mei 2006 19:56 schreef Maledictus XIV het volgende:
nix te email zegt hij mij juist
en dat was geen antwoord
duurt een dagban tot het einde van de dag of 24 uur vanaf de ban?
Einde van de dag. En na zoveel overduidelijke waarschuwingen is een waarschuwing per mail volstrekt overbodig. Meneer weet namelijk bést wat ie heeft gedaan en waarom ie een ban heeft. Iedereen was gewaarschuwd, hij gaat door. Klaar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-05-2006 20:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En nu weer on topic; de ban van Hypnos is niet bespreekbaar, maar wél voor herhaling vatbaar...
Mijn mailadres staat in mijn profiel en ik ben in voor een discussie, en de mods staan achter mijn beslissing.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 20:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 mei 2006 19:48 schreef ZelThoR het volgende:
Graag gedaan Illu

Ja, hoe jullie als mod-team het opvatten moeten jullie zelf weten. Jullie aanwezigheid tov ingrijpen viel me gewoon op, overigens meer van Muti dan van jou, omdat hij wél waarschuwde, maar niets deed. Evengoed valt te zeggen dat het ook aan de anderen lag, maar daar weet ik niet van of ze online waren

Nou, ik ben vaak genoeg aanwezig en doe wel wat. Ik ben 1 van de mods die vaak bezig is.
En ik doe het ook vrijwillig, en nog steeds met plezier. En in eerste plaats ben ik ook user, en zo nodig mod.
En er is nu actie ondernomen.
Ik werk overdag, probeer wel wat mee te pikken van het forum, maar dat is gezien mijn baan soms wat makkelijker en soms moeilijk. Vandaar.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 20:20 by spectre Profiel van spectre

Natuurlijk, mod zijn is geen baan. Toch is bovenstaande post van Zelthor wel op waarheid berust.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 20:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 mei 2006 20:16 schreef zillah-morte het volgende:
Nou, ik ben vaak genoeg aanwezig en doe wel wat. Ik ben 1 van de mods die vaak bezig is.
En ik doe het ook vrijwillig, en nog steeds met plezier. En in eerste plaats ben ik ook user, en zo nodig mod.
En er is nu actie ondernomen.
Ik werk overdag, probeer wel wat mee te pikken van het forum, maar dat is gezien mijn baan soms wat makkelijker en soms moeilijk. Vandaar.
Dat begrijp ik. Het viel me ook alleen in dit topic op, wat jou betreft. Maar ik moest het wel zeggen, anders lijkt het net of ik de pik op Mutti heb.

Dit desbetreffende topic is gewoon niet goed afgehandeld, en wat er nu nog aan ingrijpen gebeurt zou ik flauw en onterecht vinden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 20:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Klacht: MXIV is offtopic in "het topic".
quote:
Op 8 mei 2006 20:25 schreef Maledictus XIV het volgende:
ik denk daar... stel je eens voor dat er nu nog 5-6 miljoen mensen zoveel jaar geleden de kans hadden om zich de vermenigvuldigen...

nog 20 of zoveel meer miljoen mensen meer in Europa... nee dank u


Zie hier!

Kans om iets goed te maken in het holocaust topic.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 20:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 mei 2006 20:22 schreef ZelThoR het volgende:
Dat begrijp ik. Het viel me ook alleen in dit topic op, wat jou betreft. Maar ik moest het wel zeggen, anders lijkt het net of ik de pik op Mutti heb.

Dit desbetreffende topic is gewoon niet goed afgehandeld, en wat er nu nog aan ingrijpen gebeurt zou ik flauw en onterecht vinden.

Tja helaas, moet er soms gewoon inderling overlegd worden wat we als mods gaan doen. En omdat veel mods niet altijd online zijn, kan dat soms even duren.
Soms komt een actie dan later.
Ik zou behalve als iemand nog iets nieuws wil toevoegen deze kwestie even willen laten rusten.
Alles is al eens gezegd.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 20:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 mei 2006 20:43 schreef zillah-morte het volgende:
Tja helaas, moet er soms gewoon inderling overlegd worden wat we als mods gaan doen. En omdat veel mods niet altijd online zijn, kan dat soms even duren.
Soms komt een actie dan later.
Ik zou behalve als iemand nog iets nieuws wil toevoegen deze kwestie even willen laten rusten.
Alles is al eens gezegd.

Ja, alles is al gezegd

Maar volgens mij vergeet je het punt wat ik wilde maken: ik vind het oneerlijk om mensen nu nog te straffen voor acties in dat topic, omdat "de mods" het uit de hand hebben laten lopen. Het was duidelijk dat het een beladen topic was, er waren mods online, wel gewaarschuwd, niets gedaan. Daarbij zijn de "ridiculisanten" niet begonnen, hoe flauw dat argument ook is.

Hierna hou ik echt op (misschien )


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 20:48 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 mei 2006 20:46 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, alles is al gezegd

Maar volgens mij vergeet je het punt wat ik wilde maken: ik vind het oneerlijk om mensen nu nog te straffen voor acties in dat topic, omdat "de mods" het uit de hand hebben laten lopen. Het was duidelijk dat het een beladen topic was, er waren mods online, wel gewaarschuwd, niets gedaan. Daarbij zijn de "ridiculisanten" niet begonnen, hoe flauw dat argument ook is.

Hierna hou ik echt op (misschien )


Ben ik ook wel gedeeltelijk mee eens. Maar om het zo door de vingers te zien is erger.
En ik snap je punten ook heel goed.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-05-2006 20:49 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 mei 2006 17:51 schreef Greycloak het volgende:
Waar?
Of solliciteer je gewoon naar een ééndaagse ban?

Linkje! Zo niet dan de groeten en tot morgen!


Ehh kijk ik weet natuurlijk niet wat onze vriend bedoelde maarrrrrrrrr er staan best met enige regelmaar plaatjes in het lekkere wijven topic die ik vrij discutabel vind. Of ze nu legaal zijn of niet.
Is een 'als het te jong lijkt dan verwijderen we het preventief' beleid niet wat?
Of is dat er ? Zo ja, is een beleid voor bepaalde dingen , voor zover aanwezig, voor de forumdwalers ergens te vinden?
Duidelijkheid is altijd fijn. Dat hanteer ik ook al sinds ik vorige eeuw een paar honderd transformer fans bij elkaar lijm
(Al heb ik een makkelijk beleid. Ome Argus heeft altijd gelijk en anders begin je maar een eigen plekkie (naast een algemeen lief voor elkander en elkaar niet beledigen beleid) )

Verder vind ik de mods hier over het algemeen VEEL te zacht. Maar dat is persoonlijke smaak Ik ben en blijf een Hagenees he
Al hangen er al sinds 2001 geen waarschuwingsborden meer voor me op meetings


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 20:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 mei 2006 20:48 schreef zillah-morte het volgende:
Ben ik ook wel gedeeltelijk mee eens. Maar om het zo door de vingers te zien is erger.
En ik snap je punten ook heel goed.

Ik dank u voor uw aandacht.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-05-2006 20:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 mei 2006 20:49 schreef Argus het volgende:
Ehh kijk ik weet natuurlijk niet wat onze vriend bedoelde maarrrrrrrrr er staan best met enige regelmaar plaatjes in het lekkere wijven topic die ik vrij discutabel vind. Of ze nu legaal zijn of niet.
Is een 'als het te jong lijkt dan verwijderen we het preventief' beleid niet wat?
Of is dat er ? Zo ja, is een beleid voor bepaalde dingen , voor zover aanwezig, voor de forumdwalers ergens te vinden?
Duidelijkheid is altijd fijn. Dat hanteer ik ook al sinds ik vorige eeuw een paar honderd transformer fans bij elkaar lijm
(Al heb ik een makkelijk beleid. Ome Argus heeft altijd gelijk en anders begin je maar een eigen plekkie (naast een algemeen lief voor elkander en elkaar niet beledigen beleid) )

Verder vind ik de mods hier over het algemeen VEEL te zacht. Maar dat is persoonlijke smaak Ik ben en blijf een Hagenees he
Al hangen er al sinds 2001 geen waarschuwingsborden meer voor me op meetings
Met alle respect, en tof dat je hem probeert te verdedigen; zijn maat (die ook een ban boven het hoofd hangt wegens een erg foute opmerking die Zelthor net aangaf) Maledictus XIV zegt zélf al duidelijk dat het niet bepaald serieus bedoeld was.
Bovendien moet je ook eens kijken op welke reactie van mij hij die opmerking plaatste. Dáár weer bovenop het feit dat hij niet binnen een redelijke tijd met een linkje komt, is het überduidelijk dat het hier om het zoveelste off-topic gejammer gaat.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-05-2006 20:59 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

[geen klacht]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-05-2006 21:00]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-05-2006 21:05 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 mei 2006 20:58 schreef Greycloak het volgende:
Met alle respect, en tof dat je hem probeert te verdedigen; zijn maat (die ook een ban boven het hoofd hangt wegens een erg foute opmerking die Zelthor net aangaf) Maledictus XIV zegt zélf al duidelijk dat het niet bepaald serieus bedoeld was.
Bovendien moet je ook eens kijken op welke reactie van mij hij die opmerking plaatste. Dáár weer bovenop het feit dat hij niet binnen een redelijke tijd met een linkje komt, is het überduidelijk dat het hier om het zoveelste off-topic gejammer gaat.



Ik heb het ook niet over je ban, maar over het punt wat hij toch wel soort van had.
Ik erger me er in dat topic al langer aan in ieder geval (er zijn zat qoutes te vinden voor de dappere zoeker)

Als ik het met de ban oneens was stuurde ik hypnos wel een IP-spoof tooltje om om de http post een andere prozy te gebruiken


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-05-2006 21:08 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

En nu kappen en lief zijn..

Klacht..inlogproblemen op ZM..pas na 4 x geaccepteerd..hoe kan dat??


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-05-2006 21:09 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 mei 2006 21:05 schreef Argus het volgende:
Ik heb het ook niet over je ban, maar over het punt wat hij toch wel soort van had.
Ik erger me er in dat topic al langer aan in ieder geval (er zijn zat qoutes te vinden voor de dappere zoeker)

Als ik het met de ban oneens was stuurde ik hypnos wel een IP-spoof tooltje om om de http post een andere prozy te gebruiken

Ach, in feite is het gewoon een 5-uurs ban ofzo, geen IP-block. Desnoods maakt ie een ander profiel aan of post onder de nick van zijn nichtje (dankjewel Psychonaut.)
Tsja, leeftijden van meiden in dat topic zijn wel eens discutabel inderdaad. Zodra het echter duidelijk misbruik is, zoals wepkemfoto's of pics van een foon waarbij het duidelijk is dat betrokken dame het níet eens is met het nemen van beelden haal ik het weg.
Voor de rest, andere mods lezen dit ook en ik neem aan dat dit nog wel besproken wordt in het mod-gedeelte.
Oh ja, groeten aan Bert uit Harkstede als je hem tegenkomt. Is mijn zwager, en ook vreselijk aan de transformers.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 21:10 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 8 mei 2006 21:08 schreef Vikingblöd het volgende:
En nu kappen en lief zijn..

Klacht..inlogproblemen op ZM..pas na 4 x geaccepteerd..hoe kan dat??
Dat had ik onlangs ook, Psychonaut merkte toen op dat het aan je cookies ligt. Weggooien dus die krengen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-05-2006 21:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 mei 2006 21:10 schreef spectre het volgende:
Dat had ik onlangs ook, Psychonaut merkte toen op dat het aan je cookies ligt. Weggooien dus die krengen


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-05-2006 21:13 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Zenk joe...het werkt ook nog...zullen wel volkoren cookies zijn..die lust m`n compu niet.....dus heb ik ze weggegooit

Dank u voor het advies


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 21:15 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen