![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat is er mis mee dan? ![]() |
|
quote: Die is even lekker tijdelijk rust aan het houden. Komt over niet al te lange tijd weer. Einde bericht. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Goeie zet ook ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
komt het morgen al terug? signature ![]() |
|
quote: Dat zie ik wel even. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Kan van dit topic misschien de titel worden aangepast, ik kon hem niet goed vinden in de search http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1924 Jare moet Jarre worden ![]() |
|
quote: Was er weer in gepost dan? ![]() |
|
quote: Heb het doorgegeven. Mods kunnen posts van elkaar niet wijzigen, dus Beli zal hem zelf aan moeten passen. ![]() |
|
Dat is een mooie bijkomende functie zeg ![]() ![]() |
|
quote: Jammergenoeg kunnen we ook geen mods bannen ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: En dus ook niet geband worden: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Gebanned worden wel... Door Paul, en ik denk ook door Fire ![]() Maar ik ban zo'n lieve mod, zou dus ook niet nodig zijn ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ja, ok, maar dan moet het wel héél ver gaan ![]() quote: Haha! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
En nu weer echte klachten graag ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-06-2006 13:58] ![]() |
|
Hallo, ik heb net een nieuw Topic geopend: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2190022 Maar een foutje gemnaakt in de titel... de datum moet 8 september zijn, ipv 3 september... Kan dat svp gewijzigd worden??? alvast bedankt. ![]() |
|
Gefixt en ook de hoofdletters even aangepast. Je capslock stond vast aan. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Thanx... ![]() ![]() |
|
quote:En waarom? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Dat mogen jullie onderling bespreken. ICQ/MSN/mail/wat dan ook ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Lain heeft gelijk, maar ik heb k.geest niet in mijn msn lijst. je weet. dus... Omdat heiden zijn bek niet wist te houden ![]() hij ziet nog niet echt in wanneer een discussie geen zin heeft ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Misschien willen anderen mensen daar over verder praten? (men kan ook gewoon feiten e.d. er plaatsen ... niet alles hoeft op een discussie uit te lopen) ![]() |
|
Volgens mij kwam het door de link van Zelthor JB ![]() ![]() |
|
quote: Tsja... Gaf in ieder geval aan dat mensen zich makkelijk uit de tent laten lokken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Kan er dan een WWII topic komen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |