|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat is er mis mee dan? |
|
quote: Die is even lekker tijdelijk rust aan het houden. Komt over niet al te lange tijd weer. Einde bericht. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Goeie zet ook "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
komt het morgen al terug? signature |
|
quote: Dat zie ik wel even. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kan van dit topic misschien de titel worden aangepast, ik kon hem niet goed vinden in de search http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1924 Jare moet Jarre worden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Was er weer in gepost dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb het doorgegeven. Mods kunnen posts van elkaar niet wijzigen, dus Beli zal hem zelf aan moeten passen. |
|
Dat is een mooie bijkomende functie zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jammergenoeg kunnen we ook geen mods bannen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En dus ook niet geband worden: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gebanned worden wel... Door Paul, en ik denk ook door Fire Maar ik ban zo'n lieve mod, zou dus ook niet nodig zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja, ok, maar dan moet het wel héél ver gaan quote: Haha! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En nu weer echte klachten graag [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-06-2006 13:58] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hallo, ik heb net een nieuw Topic geopend: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2190022 Maar een foutje gemnaakt in de titel... de datum moet 8 september zijn, ipv 3 september... Kan dat svp gewijzigd worden??? alvast bedankt. |
|
Gefixt en ook de hoofdletters even aangepast. Je capslock stond vast aan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Thanx... |
|
quote:En waarom? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat mogen jullie onderling bespreken. ICQ/MSN/mail/wat dan ook Bruce Banner |
|
quote: Lain heeft gelijk, maar ik heb k.geest niet in mijn msn lijst. je weet. dus... Omdat heiden zijn bek niet wist te houden hij ziet nog niet echt in wanneer een discussie geen zin heeft "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Misschien willen anderen mensen daar over verder praten? (men kan ook gewoon feiten e.d. er plaatsen ... niet alles hoeft op een discussie uit te lopen) |
|
Volgens mij kwam het door de link van Zelthor JB . Dat was ook niet zo netjes. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tsja... Gaf in ieder geval aan dat mensen zich makkelijk uit de tent laten lokken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Kan er dan een WWII topic komen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |