|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: oke ik krijg dit wat laat mee maareh, hij werd ook aan alle kanten uitgelokt door bekende personen hier. ik zou ook reageren met 'ik ram je voor je smoel als je zo doorgaat'... en even dit: quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-05-2006 3:12] Je moeder. |
|
hmm vond het nou ook niet echt dreigend over komen, en anders zouden er wel wat meer users gebanned zouden worden. ik vind 30 dagen iig teveel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hou er ook rekening mee dat hij al diverse keren is gebanned en waarschuwingen heeft gehad. |
|
quote:Bullshit Japie, Heiden heeft meerdere keren tegen verschillende mensen zo lopen dreigen, dus dat klopt niet. Heiden was gewoon pissed dat zijn theorie aan alle kanten onderuit gehaald werd, zoals in een discussie, op een forum kan gebeuren. Daarna begint hij te dreigen, en ja, dan ben je logischerwijze het piemeltje en wordt er de draak met je gestoken. |
|
quote: Leuk, alleen geen zak van waar natuurlijk, leg het holocaust topic en het lollig topic naast elkaar en je kan zelf zien dat er voor 'Heiden's List' geen grapjes over hem en zijn theorie worden gemaakt. Ik hoop dat iedereen het even nakijkt want het is grote bullshit. Ik weet niet wat Heiden wil bereiken om Jaap als handpop te gebruiken, er klopt in ieder geval weer geen ene zak van. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Einde van dit verhaal. Blijft anders eeuwig doorgaan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Anders bevestig je het even. Ik zal zeker mij mond houden als er weer een leugen mijn kant op komt, hij word lekker. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mja maar goed.. toch wel even een vreemd stukje om te lezen dat door lollig topic iemand uit zn slof schiet. Overigens om het woord ridiculiseren dus, gebruikt in andere verbanden. Plus mijn opmerking over een ijzeren staaf enzovoorts, welke overigens NA die dreigementen werd geplaatst (meer staat daar niet in). Klopt weinig van dus, jammer dat er nu overal mensen in mee worden getrokken via msn en weet ik wat. |
|
quote: Wij bekijken dat ook zeker wel. Thanks. Maar wij hebben zoals er in dat stukje staat, niet eens mail gekregen. Tuurlijk gaan wij het bekijken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Daar twijfel ik ook niet aan, het gaat mij erom dat er mensen zijn die klaarblijkelijk Heiden's leugens gaan geloven en daar reageer ik op. Als dat weer gebeurd reageer ik ook gewoon weer [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-05-2006 10:29] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ok duidelijk dan. Wil graag nu wel als het niet een ZM klacht verder betreft dit onderwerp af willen sluiten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Die Maledictus en Benedictus ... waarom gebanned? |
|
quote: allebei Hypnos, als je het mij vraagt Bruce Banner |
|
Ah ... die heeft nu dus ook "vakantie"? |
|
quote: Nee: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=6029 |
|
quote: Hij reageerde met "Hypnos is nog steeds gebanned" ofzo... Aangezien kloon/dubbele accounts niet toegestaan zijn, gaan deze 2 sowieso pleite. Hypnos heb ik geen idee van of hij weg is of niet, maar dat staat hier ook los van. Bruce Banner |
|
Hypnos hoefde slechts een avondje CSI te kijken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Waarom bestaan al mijn andere accounts nog dan? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dorpsidioten laat men ook ronjdlopen |
|
quote: HEY HEY HEY die had ik aangemaakt voor een vriendin, mijn nichtje en mijn vriendin! En waarom is mijn fellatio-vriendje ORPHX nog 9.999.125 dagen gebanned???? signature |
|
quote: Oh sorry, dan ga ik ze meteen unbannen, en de account voor Jenje's hond, Kwelgeest z'n imaginary friend, en Greycloak z'n ouders ook even. Bruce Banner |
|
quote: die zijn gestorven tijdens de holocaust denk ik maar voor de rst mag dat wel de vraag was eigenlijk... waarom zo lang? signature |
|
quote: Ban him .. |
|
quote:Omdat het de bedoelling is dat je maar een, werkende, nick hebt. Je accounts naast je 'hoofd'-account worden dus permanent geband. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |