|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Neenee, maar het is zo verwarrend voor mijn oude brein. |
|
Ik zal eens vragen of we niet nog een extra rijtje in de topiclisting kunnen krijgen, speciaal voor .. de wat oudere ZM-leden. Een soort 'Extra Uitleg'-lijstje. Zou je daar gelukkig van worden ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik heb het gewijzigd, klacht van mezelf, zullen we maar zeggen. Wim: Bruce Banner |
|
Zo kan het natuurlijk ook.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik ben al heel gelukkig, dank je, dat hoeft nou ook weer niet. Thanks, lain. |
|
Anytime, Oud Vuilz0r Bruce Banner |
|
Ik wil even klagen over de nutteloze 'snel-invoer-van-zoek-opdracht' onderaan de pagina. Hij doet het niet, dus eigenlijk kun je net zo snel op klikken. Maar dat kan vast iemand van jullie fixen, niet waar? *excuses voor het onderbreken van de eindeloze ban-discussies. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 28-05-2006 12:58] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Daarvoor kijk ik even naar Fire.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik heb ook al eens naar Fire gekeken. Maar no way dat hij de hint door heeft. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als een mod in een keer de behoefte heeft om ongevraagd een topictitel aan te passen, zorg er dan iig voor dat deze klopt. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2134896 |
|
Wat wil je anders hebben mijn zoon? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zover ik begrijp van Baroeg is het beide dagen ... |
|
Ik heb geen idee, mij zul je er niet zien. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het is volbracht. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat een stoere manier van vragen, zeg. Mag ik naast je fietsen? Bruce Banner |
|
lain, ik hou van je. en dat is een klacht ja "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ONTOPIC!!! ( ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Haal de datum gewoon weg indien deze nog niet bekend is. |
|
|
|
Nee die Spermaslet komt realistisch over. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: One step ahead of you cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Laat Karnivoor ook een keer aan zijn trekken komen joh |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |