|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb je je ogen in je kontgat gehad de laatste paar weken haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: als je heiden ook toevallig zou missen, die is ook gebanned... Maar zijn avonturen zijn verder te volgen op "de muur" |
|
Ja dat wist ik ja. Toch vind ik het jammer. |
|
quote: Nee, een leven heet dat ook wel |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
illu zoals verwacht ben ik kankerbezopen (wis nie bat me menagar zo kun zuipen) en dus niet egt in staat om te msnen dit bericht kost me al een kwartier .. |
|
Ah, eindelijk rust in het klachtentopic. |
|
jaaaa wim grf |
|
Daar deed je 4 minuten over? Ga anders even liggen. |
|
grmf fr win |
|
quote: Gelukkig zijn er ook users die vinden dat sommige andere users om alles als kleine kindjes naar de juf lopen in het klachten topic. Niet mee eens, zoek of maak een ander forum. Doei Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Helaas zijn de mods ook onderdeel van deze kleine kindjes (en wel de maatschappelijk minder bedeelden). Wie de juf is, is een groot raadsel. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Logisch, dat is voor zijn lijstje. Maar goed, lekker gezeur weer. |
|
quote: Je doet er zelf blijbaar net zo hard aan mee |
|
quote: Ik bedoel gezeur over Heiden, wat boeit die kerel nou.. helemaal niks. Drukte om niks met dat weghalen van zinnen omdat meneer denkt dat het over hem gaat. |
|
quote:Jij bent grappig. Moet erg om jou lachen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bij deze dan: Als het je niet bevalt, sodemieter je maar mooi een teringeind op, ja?! Redenen: 1. Je voegt namelijk helemaal NIETS toe aan dit forum. 2. Je kan enkel klagen (en zelfs dat kan je pas nadat er al een klacht neergelegd is door een andere user) 3. Had ik al gezegd dat je NIETS toevoegt? Bruce Banner |
|
quote:Het gaat er natuurlijk om dat Lain onaangekondigd in user profielel gaat rotzooien, het is natuurlijk zijn goed recht.. dat moeten mods ook doen, maar zou dat misschien wat taktischer kunnen zoals Zillah zo mooi aangaf. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lees ook even mijn reactie daar op. Bruce Banner |
|
Heb ik gelezen lieverd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tja, zo kan-ie wel weer. Als ik het goed heb gelezen heeft Lain hier pagina's geleden zijn excuses al voor aangeboden. En Jenje heeft die goedbroms geaccepteerd. Iedereen maakt fouten, ook mods, maar om dit nou telkens opnieuw uit te lichten en te gebruiken om een soort grote complot-theorie over modereer-falen op ZM in de wereld te helpen begint nou wel een beetje drammerig te worden. Lain maakt foutje, gecorrigeerd. Heiden weet zich niet te gedragen in een delicate discussie en krijgt een ban; Chelman wordt iets te overenthousiast en krijgt ook een ban. Ik ken Chelman verder niet, maar volgens het beeld dat ik van hem heb uit posts van de afgelopen jaren zal hij zelf inmiddels ook wel vrede hebben met die beslissing (al blijft het altijd soebatten over de duur, een maand is wel erg lang en misschien zouden bans niet puur een optelsom moeten zijn van aantal overtredingen). Kan daarmee dan misschien de kous af zijn? Ik heb nog niet eens een antwoord ontvangen op mijn klacht potdikke. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-05-2006 13:27] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ach, ik loop niet om alles naar het Klachten-topic. Dit soort wanbeleid kaart ik graag vaak aan, echter. En ik kom hier niet voor de mods, dus om nou om hen hier weg te blijven, neuh Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je begint het al te leren Lain Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Wat is dat met al die knuffeltopics. Knuffeltopic hier, knuffeltopic daar. Wat is er mis met normale titels. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |