|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb ook Opera, het enige dat veranderd is, is de breedte van dit tekstveld. Buiten dat zie ik overal quo#43 (of zo) in de berichten staan. |
|
idd hier ook CRTL R werkt niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hier wel. |
|
hmm wazig, trouwens ik kan hier ook niet ingelogt blijven, elke keer dat ik opera opnieuw start moet ik opnieuw inloggen edit: ook als ik mijn koekjes heb wegggooid [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-06-2006 2:32] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: oftewel. Mozilla ftw |
|
Het bericht wat je krijgt als je een post post is verkeerd. Er staat nmlk in 'het topic' maar het is 'de topic'. Van Dale: to·pic (de ~, ~s) 1 onderwerp van gesprek Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En volgens het groene boekje mag het beide. Maar jij wil alleen van dale bekijken he http://www.schrijf.be/taalhulp.htm Ga eerst Fossiel eens leren spellen Vik Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: U bedoelt uiteraard IE 7 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:En volgens het groene boekje is 'swa' ook Nederlands... Volgens het Nederlandse Nederlands, aldus de dikke vandale, is het 'de topic'. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Argh!^2 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: migranten en Nederlands signature |
|
quote: Je het groene boekje en de taalunie zijn natuurlijk van een veel minder gehalte dan van dale Taal leeft jongens. Dat heb ik al eens proberen uit te leggen ivm dit woord maar dat wilde jullie toen ook al niet horen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Ik weet niet zeker of het zo is, maar veel Surinaamse, dus ook neger-Surinaamse, woorden zijn officieel Nederlands volgens de Nederlandse taalunie. Maar dat wil niet zeggen dat het officieel Nederlands is in Nederland. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dan woon je toch in een ander Nederland mijn jong. Wellicht wil je ook engelse en franse woorden in de ban doen dan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Taal leeft, ja. Maar ik zie liever dat de regels nagevolgd worden dan dat de taal verandert onder de druk van onwetende mensen, die de taal verkeerd gebruiken. 'Hun gooien' zal over niet al te lange tijd ook wel officieel Nederlands zijn... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Progressie in den taal is gay. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Er is een verschil tussen Nederland en de Taalunie. Volgens de Taalunie is rondpunt correct Nederlands, volgens het Nederlands niet, want rondpunt is een Belgs woord. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: rondpunt??? nooit van gehoord, hier zeggen we rotonde signature |
|
quote:Waar woon jij ergens? Bijna alle belgen die ik ooit gesproken heb, wisten niet wat 'rotonde' betekende, totdat je ze uitlegde wat je ermee bedoelde en dan zeiden ze dat het bij hun 'rondpunt' heet. --> lultopic [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 05-06-2006 13:36] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Bruce Banner |
|
quote: ik in Oost-Vlaanderen, en ik kom van West-Vlaanderen. Ik moet wel zeggen, Antwerpen is een soort van dikkenekkeregio (die leven autonoom) en Limburg is onderontwikkeld (zoals dat wvan jullie?) signature |
|
Verhuis ff naar ander topic. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Goedzo! Na dat er door een user naar de lultopic wordt verwezen nog ff een overbodige post doen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Etterbak Ik verwijs ze naar het juiste topic. Anders kan je net zo goed in het lultopic over Slayer, Sunn O))) , auto's en je favo concert praten. Als je bijdehand wilt doen, doe het dan goed. Ik ben betere grappen van je gewend. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |