![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het mooie is dat bijvoorbeeld het Tour de France 2006 topic wel gewoon open blijft. ![]() |
|
quote:Enkele mods doen dat idd, erg slechte instelling imho. Vind het wel vet gaaf dat dat topic dichtgemikt is omdat gezegd werd dat WK afgelopen was. Hilarisch. ![]() |
|
quote: stond een nieuwsbericht in dat niets met het wk te maken had, ik maakte daar een opmerking over en toen was het topic plots dicht ![]() |
|
Doe dat dan ook niet, jij kutschaap ![]() |
|
quote: I was unaware of my powers, grasshopper (einde offtopic) ![]() |
|
quote:Volgens mij is er zelfs nog sprake van overleg over deze kwestie als ik het zo nalees. Enfin, ik vind dat op de manier zoals het wordt afgedaan door enkelen niet echt fijn te noemen. Kom op, geen woorden maar daden. Ik weet dat er maar enkelen zijn die het kunnen terugdraaien, (als jullie besluiten dat het weer open moet) maar zo onderhand mag toch blijken dat er genoeg animo is om het gewoon vlot af te handelen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-07-2006 14:23] ![]() |
|
Dat er inderdaad wel even overleg is geweest over deze kwestie heb je correct gezien. ![]() ![]() Het heropenen van een topic is en blijft iets wat maar weinigen kunnen, zoals je weet. Ik heb net het verzoek neergelegd in het mod-topic het topic te heropenen. Nu is het even afwachten wanneer een van de poortwachters dat ziet en dat ook uitvoert. Daar heeft de rest van de mods verder geen invloed op; wellicht dat dat ook de reden is dat er soms wat kortaf op gereageerd wordt. Niet altijd even goed, ben ik met je eens, maar ergens wel een menselijke reactie. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 26-07-2006 14:29] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Blijf ik bij mijn punt dat het al gdaan had kunnen worden ![]() Maar hopen dat we snel weer over die stomme italianen kunnen zeiken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-07-2006 14:30] ![]() |
|
Hij is weer open. ![]() |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2193790 ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Disko Disko Partizani ![]() |
|
En wat ben jij tegenwoordig? Mod? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ja JB. Absoluut. Moet alleen nog even m'n blauwe kleurtje. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Idem als WK topic .. concert is dan wel geweest. maar misschien wil men die nog bespreken onderling. En over offtopic moet ijsregen d'r smoel houwe ![]() |
|
![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
En van deze kan dat mpeg gedeelte in de titel ook wel weg, want die link is niet meer werkend. Dan is het een algemeen slaughter topic. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2142/1#r2234889 ![]() |
|
fixed ![]() |
|
Fijns. ![]() ![]() |
|
Eén topic over Carnivore is misschien handiger... Nu zijn er twee: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2857 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1698 ![]() |
|
Grey beat me to it. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Gefixt! De nieuwere was ook direct een stuk korter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Dat Party San knipperbannergeval is enorm irritant. Het loopt geloof ik niet zoals het hoort en maakt de pc erg traag hier. Ik zie er steeds grijze vlakken in, hoort dit? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |