|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jenje wat had je erin staan dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik ben neit bang voor Heiden. Hij dacht dat het over hem ging, vandaar deze actie. Nogmaals: sorry mate. Bruce Banner |
|
quote: Het gaat om 1 persoon hier hoor, moet je niet direct ons allemaal bij gaan betrekken.En waarom zou ik bang zijn voor de gast. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 24-05-2006 12:56] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ik weet niet eens precies meer wat het was, iets in dezelfde strekking als nu .. Lekker vaag dat dat dan wel zo maar gedaan kan worden zonder overleg, zonder controle .. Nha ja, whatever ... |
|
Als je over alles wil overleggen moet je de politiek in gaan. Dat doen we niet. |
|
Ik wilde graag een klacht indienen over Lain's sig. De vertoonde uitspraak is pijnlijk onjuist vanuit zowel moreel, ethisch, sportief, commercieel, wetenschappelijk alsook geografisch oogpunt (hallo? Scandinavie? De Noordpool?) en kan in deze kwetsbare tijden (hebben wij niet slechts enkele weken de viering van het afwerpen van het Arisch juk en het rouwen om onze krijgshaftige en nobele gevallenen achter de rug, met een WK in het gehekelde land opdoemend aan den einder) eenvoudig aanleiding zijn tot mentale krenking van zowel oudgediende forum-bezoekers (wie zal het zeggen, misschien wel oorlogsveteranen ook!) als noobs. Een schokkend blijk van misplaatse loyaliteit dat in mijn ogen niet gepast is voor een moderator. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-05-2006 13:04] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Geweldige instelling Fire! |
|
quote: Nogmaals even lezen wat ik had gezegd ajb: quote: Dank. overigens, het blijkt uit je reactie dat het je ineens niets meer kan schelen.... Bruce Banner |
|
Mij niet kunnen bereiken? Er zijn geloof ik zes zm emailadressen die allemaal bij mij uitkomen ... dus dat is een beetje kul Lain. Maar zo boeiend vind ik het ook niet, wilde gewoon weten hoe en waarom, maar deze reden vindt ik eerlijk gezegd bedroevend lachwekkend. |
|
quote: Had het je op ZM even willen vragen, is niet gebeurd. Ik heb het ook wel eens druk. Lach maar. Bruce Banner |
|
Wel raar dat Heiden niks meer met ZM te maken wil hebben maar wel inspecties houdt om te zien of er belastend materiaal over zijn persoon verschijnt quote: Ehm, in dit geval leek me dat wel gepast denk je niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sinds wanneer is Fire een mod dan? |
|
sinds de oerknal van ZM al Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Best lang She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ben al een discussie onder de mods gestart. Ik ga nu actie ondernemen. Geloof me op korte termijn probeer ik bepaalde dingen te laten veranderen, en gaan er dingen veranderen, als het aan mij ligt. Moet Paul bijv het ook goed vinden, en natuurlijk de mods. Kijk over je zinnetje. Ik heb een melding naar alle mods gemaakt, dat ze er nog meer zorg voor moeten dragen overal meldingen van te maken. Normaal is Lain daar wel stipt in, dus ik ga ervan uit dat het een vergissing was, en dat hij vergeten is een aantekening te maken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: quote: No shit, Sherlokcs.. Note the sarcasme.. |
|
quote: quote: Dus. |
|
o pardon haha Fire is meer de onderhoudsmod van ZM. Veel meer moet je hem ook niet vragen [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-05-2006 13:46] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
aaah, ik zie waar het misverstand schuilt. Je was de vergeten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Jammer, ik had gehoopt dat hij terug zou keren. Op de muur is het in ieder geval mateloos grappig hoe hij daar de zaak zit te stangen. Chelman, heeft al een grote fanclub hier, dan richt ik er een op voor Heiden. |
|
*pakt chips en den bier* Zapt naar ZM soap serie deel III Series starten wanneer jij wilt!! Het kan allemaal met kanaal digitaal van ZM Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Het is zo met alle comebacks, het oude werk is toch altijd beter. Fear the Return Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: de nieuwe Nasty savage is minstens zo goed las het oud werk dus die regel gaat niet altijd op. (en ik heb ook hoop voor de laatse van Celtic frost) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |