IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten XIV Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 9:59 by spectre Profiel van spectre

Kan hij dat zelf niet in het betreffende topic zeggen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 10:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 mei 2006 9:59 schreef spectre het volgende:
Kan hij dat zelf niet in het betreffende topic zeggen?

Nou blijkbaar even niet nee. En hij is nauwelijks online geweest. Ik vertel het nu toch?
Dus weet je het nu toch ook?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 10:04 by spectre Profiel van spectre

pardon hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 10:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 mei 2006 10:04 schreef spectre het volgende:
pardon hoor

Nee ik bedoel het niet verkeerd.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-05-2006 10:07 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 8 mei 2006 9:33 schreef zillah-morte het volgende:
Er is wel degelijk goed overleg geweest.
Idd we kennen elkaar, dat klopt.
Maar als ik alle redenen hier neer ga zetten waarom we voor bepaalde mensen wel of niet hebben gekozen, dan zullen sommige mensen hier niet zo blij mee zijn. Omdat bepaalde mods, en zelfs Paul aangegeven hebben bepaalde mensen wel of niet juist te willen.



Ik denk dat dat heus wel mee zal vallen..
We zijn toch allemaal grote volwassen mensen, en zo weet diegene meteen dat hij dus niet meer hoeft te reageren of een oproep voor modjes.
Direct en eerlijk zijn is vaak beter dan 10 keer afgewezen worden


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 10:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 mei 2006 10:07 schreef Vikingblöd het volgende:
Ik denk dat dat heus wel mee zal vallen..
We zijn toch allemaal grote volwassen mensen, en zo weet diegene meteen dat hij dus niet meer hoeft te reageren of een oproep voor modjes.
Direct en eerlijk zijn is vaak beter dan 10 keer afgewezen worden

Nou de redenen voor afwijzing is niet aangegeven. Sommige redenen liggen namelijk wat persoonlijk. Want we hadden best goede aanmeldingen.
En bijv de laatste stemming duurde ook een tijd, puur omdat we er een tijd niet uitkwamen.
Maar goed laten we weer ontopic gaan.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2006 10:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 8 mei 2006 9:57 schreef zillah-morte het volgende:

En binnen ons modstopicgedeeltegedoe hebben we het over dat van Muti besproken. En zijn reden binnen dat topic was, verkeerd uitgekozen. Ging hem niet om het verdedigen van Heiden, maar hij wilde laten zien dat mensen recht hebben om hun mening te geven, op een bepaalde manier. (niet tot in het extreme...) Hij probeerde niet bepaalde bedreigingen goed te praten ofzo. Waar daar staat ie niet achter.
En wat zijn hoofdreden was, het duidelijk maken dat er bepaalde mensen hier op het forum, zo duidelijk aanwezig zijn, en zo erg hun mening willen doordrammen, en niet in staat zijn naar punten te luisteren van andere mensen. (hoeven ze het er niet mee eens te zijn, maar erover praten kan wel)
Er zijn zelfs mensen op het forum die er nu door wegblijven. Omdat het doordrammen van punten, en dat woordelijk aggressief doorzetten, niet gezellig is.
Om het maar aardig te zeggen.
Moet Mutilator eens naar zijn eigen woorden luisteren en mensen niet op de man aanvallen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-05-2006 10:15 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Duidelijk tijd voor een group-hug..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2006 10:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Illu op Waldrock?


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 10:17 by spectre Profiel van spectre

Dat er maar snel wat aan gedaan word dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-05-2006 10:21 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 8 mei 2006 10:16 schreef Jenje het volgende:
Illu op Waldrock?


--> Lultopic.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 10:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2006 9:57 schreef zillah-morte het volgende:
Nou je kan zien dat Smoochy eerder te enthousiast probeerde te modden. Juist om het goed te doen. En heeft al veel geleerd.
Best moeilijk inschatten wat wel werkt en wat niet.
En binnen ons modstopicgedeeltegedoe hebben we het over dat van Muti besproken. En zijn reden binnen dat topic was, verkeerd uitgekozen. Ging hem niet om het verdedigen van Heiden, maar hij wilde laten zien dat mensen recht hebben om hun mening te geven, op een bepaalde manier. (niet tot in het extreme...) Hij probeerde niet bepaalde bedreigingen goed te praten ofzo. Waar daar staat ie niet achter.
En wat zijn hoofdreden was, het duidelijk maken dat er bepaalde mensen hier op het forum, zo duidelijk aanwezig zijn, en zo erg hun mening willen doordrammen, en niet in staat zijn naar punten te luisteren van andere mensen. (hoeven ze het er niet mee eens te zijn, maar erover praten kan wel)
Er zijn zelfs mensen op het forum die er nu door wegblijven. Omdat het doordrammen van punten, en dat woordelijk aggressief doorzetten, niet gezellig is.
Om het maar aardig te zeggen.


Op zich heeft Mutilator wat dat betreft een punt, maarja dingen als dreigementen e.d. kunnen beter weggehaald worden. Nu hoeft nog niet eens een hele post worden gedelete, je kunt toch ook een deel weghalen? Nouja, iedereen zal er wel weer van geleerd hebben ofzo.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 10:26 by spectre Profiel van spectre

Ik ben van mening dat het moet blijven staan, nu kun je het tenminste nog nalezen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 10:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

We zijn erover in discussie op ons eigen forumgedeelte. Dus we staan niet stil


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-05-2006 10:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 mei 2006 10:26 schreef spectre het volgende:
Ik ben van mening dat het moet blijven staan, nu kun je het tenminste nog nalezen.
Als ik op een forum een bedreiging naar mijn hoofd krijg zou ik het idd niet opprijs stellen als die werd verwijderd door een mod.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 10:33 by spectre Profiel van spectre

Precies.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2006 10:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 mei 2006 9:57 schreef zillah-morte het volgende:
Nou je kan zien dat Smoochy eerder te enthousiast probeerde te modden. Juist om het goed te doen. En heeft al veel geleerd.
Best moeilijk inschatten wat wel werkt en wat niet.
En binnen ons modstopicgedeeltegedoe hebben we het over dat van Muti besproken. En zijn reden binnen dat topic was, verkeerd uitgekozen. Ging hem niet om het verdedigen van Heiden, maar hij wilde laten zien dat mensen recht hebben om hun mening te geven, op een bepaalde manier. (niet tot in het extreme...) Hij probeerde niet bepaalde bedreigingen goed te praten ofzo. Waar daar staat ie niet achter.



Een schitterend staaltje van recht lullen wat krom is. Mutilator acteerde PUUR op basis van persoonlijke animositeiten. Ik heb daar geen moeite mee maar laat hem er eerlijk voor uitkomen i.p.v. pseudoredenaties in zijn eigen verdediging.

En inderdaad hebben mensen recht om hun mening te uiten. Dat heb ik in een van mijn eerste posts in de bewuste topic gezet en ook nog vele malen eerder in andere topics waarbij ik ook aankaarte dat het actief oproepen tot geweld voorbij een grens gaat. Die vrijheid wil echter niet zeggen dat het uiten van een mening geen consequenties heeft. De consequenties kunnen zijn dat men een 'massale aanval' opent of dat men er rekening mee moet houden dat anderen het 'doordrammen' niet leuk/gezellig/watdanook vinden. Ik ben me goed bewust van de consequenties van veel van mijn uitspraken maar lig er niet bepaald wakker van met name omdat mijn uitspraken nog nooit van een Neanderthale geweldsdreiging voorzien zijn. Anderen vinden het blijkbaar nodig om in geval van onenigheid met geweld te gaan dreigen. Sommige mods vinden het dan blijkbaar nodig om dat over hun kant te laten gaan om hun persoonlijke punt door te drammen terwijl een dergelijk dreigement duidelijk en objectief in strijd is met de regels hier. Op zich is dat ook prima maar wees dan voldoende eerlijk om te zeggen dat de 'regels' gewoon arbitrair toegepast worden.

quote:

En wat zijn hoofdreden was, het duidelijk maken dat er bepaalde mensen hier op het forum, zo duidelijk aanwezig zijn, en zo erg hun mening willen doordrammen, en niet in staat zijn naar punten te luisteren van andere mensen. (hoeven ze het er niet mee eens te zijn, maar erover praten kan wel)
Er zijn zelfs mensen op het forum die er nu door wegblijven. Omdat het doordrammen van punten, en dat woordelijk aggressief doorzetten, niet gezellig is.
Om het maar aardig te zeggen.


Een mening doordrammen zonder gebruik van krachttermen danwel geweldsdreigementen is bij mijn weten niet in strijd met de geposte regels. Dreigen wel.

Zodra doordrammen op ZM verboden wordt mag je mij bannen.

Ook zou Mutilator over dat 'doordrammen' wel eens bij zichzelf te rade gaan, datzelfde geldt voor het ZM woord van de week, 'ridiculiseren'.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-05-2006 10:37]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2006 10:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Alleen het ontkennen van holocaust mag wel weg daar dat verboden is op ZM (en het kan ZM in de problemen brengen door van die irritante rooie clubjes), dat een mod dat dan verdedigt volg ik niet helemaal ...



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2006 10:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 mei 2006 10:26 schreef spectre het volgende:
Ik ben van mening dat het moet blijven staan, nu kun je het tenminste nog nalezen.
idd


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 10:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 mei 2006 10:35 schreef Chelman het volgende:
idd

Chel ik weet niet of je al een reaktie op je mail had, maar ben ermee bezig k?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2006 10:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarom wordt dat niet hier behandeld?

Is het zo geheim dat mensen dat niet mogen weten?


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 10:43 by spectre Profiel van spectre

Ze zijn bang voor bedreigingen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2006 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Staan ze ook op *draculesque orgelgeram* De Lijst ?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-05-2006 10:59]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2006 11:03 by Chelman Profiel van Chelman

Heiden's List....een vervolg op Schindler's List?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 11:16 by spectre Profiel van spectre

Prachtige film over zwemwedstrijdjes en voetbaltoernooitjes, een aanrader!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen