IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten XIV Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 1:18 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 mei 2006 0:50 schreef karnivoor het volgende:
tsja, mn disclaimer wordt vaak zat door tegenstanders overschreden. beetje jammer maar goed, los van het gezeik komt er wel een goeie discussie los, het ging me om feiten en die vliegen wel over en weer met vlagen. zoals nu dat bodem gebeuren.
Ze hadden jouw gewoon als moderator voor alleen dat topic aan moeten stellen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-05-2006 1:33 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-05-2006 3:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 mei 2006 23:55 schreef MMayo het volgende:
Oja, ik heb nog steeds als vraag/klacht waarom er in dat holocaust topic zo gemakkelijk wordt gedaan?
Zijn we mee bezig, gaat consequenties hebben!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-05-2006 3:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 mei 2006 0:46 schreef rajackar het volgende:
tipje!
Het lultopic staat in algemeen
Verholpen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 8:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2006 3:28 schreef Greycloak het volgende:
Zijn we mee bezig, gaat consequenties hebben!




Okee


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 8:52 by spectre Profiel van spectre

Een georganiseerde ZM busreis naar Auschwitz


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-05-2006 8:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 mei 2006 8:52 schreef spectre het volgende:
Een georganiseerde ZM busreis naar Auschwitz
Waarom ook niet. Wordt vast een gezelig uitstapje.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-05-2006 9:01 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 8 mei 2006 8:52 schreef spectre het volgende:
Een georganiseerde ZM busreis naar Auschwitz

Je kan wel meerijden..m`n vrouw komt daar 17km vandaan


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2006 9:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Pakje jodekoeken mee ...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-05-2006 9:05 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 8 mei 2006 9:03 schreef Jenje het volgende:
Pakje jodekoeken mee ...


Üntermenschkoeken....


spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-05-2006 9:10 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 mei 2006 23:27 schreef MMayo het volgende:

Hmm klacht? Een kleine ontopic dan, de reden waarom ik mijn post tikte. Waarom geeft Lain hier een klacht over een user die zijn mening geeft ipv over de mail of krijgt hij die nog of heeft hij die al ontvangen?


Omdat men dan meteen ziet dat we niet stil zitten. Anders komen er weer vragen, weet je

Over Teknoir: meneer is 1 dag gebanned geweest, conform standaard procedure.

[edit: waarom wil je zo graag weten of we Psychonaut wel of niet hebben gemaild? ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-05-2006 9:12]


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 9:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2006 9:10 schreef Lainedil het volgende:
Omdat men dan meteen ziet dat we niet stil zitten. Anders komen er weer vragen, weet je

Over Teknoir: meneer is 1 dag gebanned geweest, conform standaard procedure.


Ahja das ook weer zo ja, met die vragen. Maarre wordt dus beiden gedaan, dus hier gepost plus mail naar betreffende persoon?

Mooi dat er nu toch wat ondernomen wordt tegen dat soort reclame maken. Als iedereen op die manier reclame zou maken voor hun ding, heb je al snel een onoverzichtelijke zooi vol linkjes naar andere websites.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 9:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2006 9:10 schreef Lainedil het volgende:
[edit: waarom wil je zo graag weten of we Psychonaut wel of niet hebben gemaild? ]


Nieuwsgierig naar de "procedures" aangezien die nergens te lezen vallen


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-05-2006 9:16 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Wil je graag dat we precies hetzelfde verhaal nog eens in een mail zetten? Het is wel duidelijk zo, lijkt ons. Vanwaar deze nieuwsgierigheid??

Een ban van 1 dag valt helaas niet zo op, maar wanneer er verder wordt gegaan met dergelijk gespam, dan zijn de effecten ietwat meetbaarder/merkbaarder


[edit: je was me voor:
quote:
Op 8 mei 2006 9:15 schreef MMayo het volgende:
Nieuwsgierig naar de "procedures" aangezien die nergens te lezen vallen


Hier dan in korte versie:
- Normaal doen. zo niet: waarschuwing, dan ban. 1 dag, 7 dagen, 14 dagen, 30 dagen, 60 dagen, 6 maanden , 1 jaar, oprotten. zo werkt het ongeveer. De meeste users krijgen het per mail. Sommige professionele vlegels kunnen het tevens openbaar vermeld verwachten. ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-05-2006 9:18]


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 9:21 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2006 9:16 schreef Lainedil het volgende:
Wil je graag dat we precies hetzelfde verhaal nog eens in een mail zetten? Het is wel duidelijk zo, lijkt ons. Vanwaar deze nieuwsgierigheid??

Een ban van 1 dag valt helaas niet zo op, maar wanneer er verder wordt gegaan met dergelijk gespam, dan zijn de effecten ietwat meetbaarder/merkbaarder


Nee maar niet iedereen leest in dit topic, dus vast ook niet altijd de betreffende user zeg maar.. vandaar.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 9:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2006 9:16 schreef Lainedil het volgende:
Hier dan in korte versie:
- Normaal doen. zo niet: waarschuwing, dan ban. 1 dag, 7 dagen, 14 dagen, 30 dagen, 60 dagen, 6 maanden , 1 jaar, oprotten. zo werkt het ongeveer. De meeste users krijgen het per mail. Sommige professionele vlegels kunnen het tevens openbaar vermeld verwachten. ]


Woah dan hebben mensen toch best heel wat kansen te verprutsen voor ze een levenslange ban krijgen


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 9:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 mei 2006 23:16 schreef MMayo het volgende:
Geen vriendjes politiek? Nou dan is het allemaal wel heeeeel toevallig, de 2 laatste modjes of laatste 3 zijn toch allemaal wel kennissen en/of vrienden met een aantal overige modjes. Overleg zegt dan niet zo heel veel he. Mooi dat jullie met die kerel bezig zijn, hoeveel waarschuwingen moet iemand hebben voor er aangepakt gaat worden?

Er is wel degelijk goed overleg geweest.
Idd we kennen elkaar, dat klopt.
Maar als ik alle redenen hier neer ga zetten waarom we voor bepaalde mensen wel of niet hebben gekozen, dan zullen sommige mensen hier niet zo blij mee zijn. Omdat bepaalde mods, en zelfs Paul aangegeven hebben bepaalde mensen wel of niet juist te willen.
Dan wordt er gestemd door alle mods.
Kijk achteraf moet blijken hoe goed iemand zijn/haar functie tot uitvoering brengt.
Mods moeten ook kijken hoe ze dat zelf doen. Soms merk je dat je iets niet handig doet, en het lastige is dat je het halve forum over je heen krijgt. Maar goed we leren er wel van.
Dus nogmaals geef ik zeker aan, als je tips of ideeen hebt. Klachten ook die je misschien persoonlijk wil melden. Je mag mij/ons altijd mailen.
Ik en denk wij mods proberen het zo goed mogelijk te doen.

En over het gespam. Ik heb dat van bepaalde personen niet echt gevolgd. En we hebben het er onderling vaak over.
Als iemand binnen de regels blijft is het namelijk wat lastiger.
Maar sommige mensen zijn er ook al eens om gebanned.
Ik laat het hier even bij


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 9:44 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2006 9:33 schreef zillah-morte het volgende:
Er is wel degelijk goed overleg geweest.
Idd we kennen elkaar, dat klopt.
Maar als ik alle redenen hier neer ga zetten waarom we voor bepaalde mensen wel of niet hebben gekozen, dan zullen sommige mensen hier niet zo blij mee zijn. Omdat bepaalde mods, en zelfs Paul aangegeven hebben bepaalde mensen wel of niet juist te willen.
Dan wordt er gestemd door alle mods.
Kijk achteraf moet blijken hoe goed iemand zijn/haar functie tot uitvoering brengt.
Mods moeten ook kijken hoe ze dat zelf doen. Soms merk je dat je iets niet handig doet, en het lastige is dat je het halve forum over je heen krijgt. Maar goed we leren er wel van.
Dus nogmaals geef ik zeker aan, als je tips of ideeen hebt. Klachten ook die je misschien persoonlijk wil melden. Je mag mij/ons altijd mailen.
Ik en denk wij mods proberen het zo goed mogelijk te doen.


Allemaal prima maar neemt niet weg dat het wat vreemd overkomt.

Maar goed over dat mailen van tips en ideeen, denk niet dat dit werken zal. Ik post meestal direct wat er in mij op komt/ mij op valt, zo ook opmerkingen over het modereren dus dat valt hier wel te lezen dan. Wat men er mee doet moet men zelf maar weten dacht ik zo, geloof dat anderen ook wel eens wat tips posten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2006 9:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mayo moet niet zeuren
Ban her!

(Zijn jullie oko van haar off topic gepost in klachtentopic af!)


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-05-2006 9:48 by spectre Profiel van spectre

heb je hem weer

Trouwens er is voor het weekend een mail verstuurd richting mods over dat gedoe, ik hoop dat het snel gevolg krijgt

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-05-2006 9:50]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 9:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 mei 2006 9:44 schreef MMayo het volgende:
Allemaal prima maar neemt niet weg dat het wat vreemd overkomt.

Maar goed over dat mailen van tips en ideeen, denk niet dat dit werken zal. Ik post meestal direct wat er in mij op komt/ mij op valt, zo ook opmerkingen over het modereren dus dat valt hier wel te lezen dan. Wat men er mee doet moet men zelf maar weten dacht ik zo, geloof dat anderen ook wel eens wat tips posten.

Ik geef het gewoon aan dat de mogelijkheid er is. En het gebeurt ook wel eens namelijk.
Ik probeer meestel wel wat te doen, met wat mensen aangeven, of in ieder geval reactie te geven.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 9:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2006 9:46 schreef Jenje het volgende:
Mayo moet niet zeuren
Ban her!


Nee, ik heb nog geen eerste officieele waarschuwing gehad zoals in stappenplan van Lain beschreven is.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 9:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2006 9:49 schreef zillah-morte het volgende:
Ik geef het gewoon aan dat de mogelijkheid er is. En het gebeurt ook wel eens namelijk.
Ik probeer meestel wel wat te doen, met wat mensen aangeven, of in ieder geval reactie te geven.



Ik vind het iig al stukken beter gaan dan het ging.. das positief. Sommige beslissingen van Smoochy vind ik lastig te begrijpen, het niet ingrijpen van Mutilator in Holocaust topic vind ik lastig te begrijpen maar verder gaat het prima toch.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2006 9:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 8 mei 2006 9:49 schreef MMayo het volgende:
Nee, ik heb nog geen eerste officieele waarschuwing gehad zoals in stappenplan van Lain beschreven is.
Een dagban voor jou valt iig wel op!

Maar wat zeur je nou allemaal Mayo? Lentehormoontjes?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-05-2006 9:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 mei 2006 9:50 schreef MMayo het volgende:
Ik vind het iig al stukken beter gaan dan het ging.. das positief. Sommige beslissingen van Smoochy vind ik lastig te begrijpen, het niet ingrijpen van Mutilator in Holocaust topic vind ik lastig te begrijpen maar verder gaat het prima toch.

Nou je kan zien dat Smoochy eerder te enthousiast probeerde te modden. Juist om het goed te doen. En heeft al veel geleerd.
Best moeilijk inschatten wat wel werkt en wat niet.
En binnen ons modstopicgedeeltegedoe hebben we het over dat van Muti besproken. En zijn reden binnen dat topic was, verkeerd uitgekozen. Ging hem niet om het verdedigen van Heiden, maar hij wilde laten zien dat mensen recht hebben om hun mening te geven, op een bepaalde manier. (niet tot in het extreme...) Hij probeerde niet bepaalde bedreigingen goed te praten ofzo. Waar daar staat ie niet achter.
En wat zijn hoofdreden was, het duidelijk maken dat er bepaalde mensen hier op het forum, zo duidelijk aanwezig zijn, en zo erg hun mening willen doordrammen, en niet in staat zijn naar punten te luisteren van andere mensen. (hoeven ze het er niet mee eens te zijn, maar erover praten kan wel)
Er zijn zelfs mensen op het forum die er nu door wegblijven. Omdat het doordrammen van punten, en dat woordelijk aggressief doorzetten, niet gezellig is.
Om het maar aardig te zeggen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen