![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Cohen zal het wel oplossen ja ... ![]() |
|
Het volk roept om koekjes met thee! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Het enige wat hij kan oplossen zijn suikerklontjes in rooibosthee. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Misschien stuurt hij er wel een pauzemoeder op af ![]() |
|
quote: Dat zijn dan gewoon hersenloze mongolen en moet jij het verschil leren zien tussen krakers en idioten. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:De kraker die het gekraakte pand verlaat wanneer de eigenaar er daadwerkelijk op korte termijn wat mee gaat doen moet nog geboren worden. Krakers zijn viese parasitieten en moeten derhalve deaud. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 02-11-2007 18:19] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ongesteld. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ala mannetje kan je dat niet zijn. U wellicht? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Tuurlijk niet, bah. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Daar spreekt de nieuwe wereldgoeieraar ![]() |
|
quote:Iemand moet minder blowen. :' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik zag het net op hart van Nederland volgens mij, de arrogantie ook van dat wijf, die trouwens meer leek op een behaarde drol maargoed, zegt ze: Dan hadden ze het maar niet zo lang leeg moeten laten staan, het is verdomme een deel van hun huis. Die viespeuken hadden een gat in de vloer gemaakt om te zeiken, de pis en stront liep bij die wel werkende familie de keuken in. Om politieke reden beuk ik die stinkerds niet meer in elkaar, maar pesroonlijk! ik kan me er nog steeds over opwinden, nutteloos hopen stront, al ruik ik liever een verse drol, die stinkt tenminste niet zo. Against God and Government ![]() |
|
Misschien is uitroken via dat gat enig idee? Eventueel flink wat stinkbommen neergooien wat het wonen niet rieel maakt. Hoewel ik denk dat ze die stinkbommen niet opmerken. ![]() |
|
Misschien is het oprtommelen van een groepje vrienden met wat stalen pijpen en honkbalknuppels een effectievere optie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Onvoorstelbaar wat een scum zoals dat hierboven beschreven wordt.. Het was het ook weer een behoorlijk zieke toestand van de week in het centrum van Amsterdam toen de krakers het nodig vonden de panden waar ze de dag daarvoor uit waren gezet weer in te nemen zodat de politie woensdag wederom de hele boel af kon zetten. Zowel vanaf de Dam als de Warmoesstraat als de Nieuwezijds Voorburgwal was alles afgezet, zodat alle vervoer inclusief trams etc gewoon in de file stond totdat die hele zooi eruit was gekickt. hufters... ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Ze zouden al die kosten moet verhalen op dat tuig en wanneer ze het niet kunnen betalen ze oppakken en net zo lang dwangarbeid laten verrichten totdat hun schuld afgelost is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik heb het ook gezien, ik zat echt zo van wtf!? Ronduit absurd, snap niet dat de bewoners niet in hun recht staan om die lui uit HUN huis te gooien.. ![]() |
|
Mijn idee, ik kan die lui ook niet luchten (figuurlijk gezien nu ![]() @ Kwelgeest [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 02-11-2007 20:09] Against God and Government ![]() |
|
Ik letterlijk ook niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik ook niet hoor, ik vind het één van de misselijkste groeperingen die ik ken. ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Inderdaad, helaas is het erg Nederlands om lief te zijn voor de verkeerde mensen. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Ode aan tolerantie? ![]() |
|
Tolerantie voor wie? Ik bedoel, er is niets mis met lief zijn voor de goede mensen. ![]() Maar zolang je geen stevige en lange straffen uitdeelt en eigen initiatief inderdaad beloont ipv afstraft, dan blijft het gewoon onrechtvaardig. ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 02-11-2007 20:31] ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |