![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Gore teringlijers. Niet alleen nemen ze panden in maar slopen ook nog eens panden waar normale mensen goed huur voor betalen. Ovens. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:"normale"...? Laat dat woord gerust achterwege. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Waarom staan die panden dan leeg? ![]() ![]() |
|
quote: Ovens kosten ook geld. Aan de ketting en te werk stellen. Leren ze nog eens een vak ook. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dus als jij in huis een kamer leeg hebt staan mag daar ook een kraker in gaan zitten? ![]() Veel geluk met je nieuwe huisgenoten zou ik zeggen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Als een meisje geen vriendje heeft mag je haar toch ook gewoon van de fiets plukken en nemen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ies halal. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Kraken moeten ze verbieden, het is geen structurele oplossing, zorgt voor problemen/crimineel gedrag. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Ze hebben dit keer panden vernield met huurders.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
maar die deden vast verkeerde dinegn met die panden social(istisch)e controle weet je wel. ![]() |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Against God and Government ![]() |
|
quote: Geweldig weer ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wat een volk, echt waar. ![]() ![]() |
|
Die met dat rokje en gestreepte kousen mag me wel even bellen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
bellen is niet co² neutraal!!1 Je moeder. ![]() |
|
dooie wouten maken geen fouten ![]() Suck my piss ![]() |
|
Ik had meer respect voor kraken toen ik minder krakers kende. ![]() ![]() |
|
quote:Diep. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
de falafel op het kraakfeestje waar ik ooit was was wel erg erg goddelijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Falafel en goddelijk is een contradictio in terminis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |