![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ... Kunnen het nog wel feitelijk verschillende delen zijn! Het ging over GS, dus wat je nu gedaan hebt bewijst in ieder geval niets*. Daarbij is de stijl van Spits wel aardig naar GS opgeschoven sinds het met NieuwNieuws gemerged is. *daarmee niet zeggende of je gelijk hebt of niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hey, jij was toch die forummer die zeurde over persoonlijke aanvallen in het nieuwstopic? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Komt bij dat het "pure" GS gedeelte zelf ook toegeeft tendentieus te zijn en soms puur voor het rellen om het rellen gaat. Dat is direct het enge van die krustymedia.nl; die menen het ook nog allemaal... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: lul niet zo dom. extreem links is net zo extreem rechts en vice versa. je gaat totaal voorbij aan m'n punt eerder gemaakt. anarchisme heeft qua opvatting niets van doen met dat tuig in Vrankrijk... maar kennelijk wil je het graag "over links spelen"... zeker ook oneens met hetf eit dat Wilders zich binnenkort mag verantwoorden voor z'n achterlijke opmerkingen? ![]() |
|
quote: wat is dit nu weer van semi-intellectuele opmerking? je begrijpt kennenlijk nog steeds niets van het anarchisme als analfabeet zijnde? ![]() |
|
quote: Extreem links IS extreem rechts? Dat is wel het beste complot van deze topic hoor. [/quote] je gaat totaal voorbij aan m'n punt eerder gemaakt. anarchisme heeft qua opvatting niets van doen met dat tuig in Vrankrijk... maar kennelijk wil je het graag "over links spelen"... zeker ook oneens met hetf eit dat Wilders zich binnenkort mag verantwoorden voor z'n achterlijke opmerkingen? [/quote] Nee, een vrijplaatst heeft helemaal niets met anarchistische denkbeelden te maken. Hoe zou iemand dat toch met elkander in verband kunnen brengen. Laat me raden, VMBO dropoutje? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Hmmmmmmm, zo gek is die redenatie niet hoor. Boeiender ![]() |
|
quote: Het politieke spectrum is dan ook een cirkel ![]() Alleen anarchisme niet. Dat zweeft er ergens buiten ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Och, anarchisme is gewoon puberaal geneuzel. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: nee sorry, 3 havo dropoutje... ![]() ![]() |
|
hahaha laten we een lijstje van dropouts posten! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
VWO-dropout, SPH-dropout, lerarenopleiding-dropout. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
- GRINDBASHERS Havo 3 dropoutje - Black Jew SPW4 drop out - bastianus VWO-dropout, SPH-dropout, lerarenopleiding-dropout [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 22-01-2009 14:35] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Stelletje faalhazen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hah, daar zat ik al op te wachten. Jij had toch ook aardig wat gedaan meen ik mij te herinneren. ![]() |
|
quote: nou en. ik kill the punani anyway. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Als er geen drop-ins bijstaan geeft het ook niet echt een goed overzicht. Maak het of kraak het. ![]() |
|
HAVO/VWO-dropout. VMBO-T-dropout. hihihi! ![]() |
|
quote: hahaha, GRINDBASHERS Havo 3 dropoutje EN musical drop out ![]() ![]() |
|
[quote]Op 22 januari 2009 8:38 schreef Argus het volgende: Extreem links IS extreem rechts? Dat is wel het beste complot van deze topic hoor. /quote] (inhoudelijk) voorbeeld: extreem linkse dierenrechten activisten vinden dat ze schade mogen toebrengen aan bijvoorbeeld slachthuizen, vrachtwagens (in de fik steken etc), mensen mogen bedreigen, molesteren etc... extreem rechtse mensen vinden dat ze de holocaust mogen ontkennen, moskeeën (of is het moskees)) in de fik mogen steken, "buitenlanders" in elkaar mogen slaan etc... wat is het evrschil tussen beide? in mijn ogen niets. ik zie het als een circel waarbij extreem links en rechts elkaar qua acties etc uiteindelijk tegenkomen en precies hetzelfde doen (met beiden een ander doel). on topic: heb door de jaren heen diverse krakers ontmoet en in kraakpanden gespeeld. 1 categorie wil er echt iets van maken (zonder geweld etc) en een andere categorie wil er vooral niets van maken en verheerlijken geweld etc. die laatste categorie is zum ![]() ik zeg: ![]() ![]() |
|
Ik zeg; leer eens fatsoenlijk quoten, mameli 2. ![]() |
|
quote:Is anarchisme en analfabetisme niet ongeveer hetzelfde dan? Allebei ongeletterde klootviolen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: In de verste verte niet zelfs. Er kan wellicht overlap zijn tussen beide groepen maar het één is niet per se het andere. ![]() |
|
quote: ![]() En er nog serieus op ingaan ook, de tering... Wat voor dropout ben jij? ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |