![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nah, dat snapt iedereen hier wel :D ![]() don't fuck the system, change it ![]() |
|
gheghe ![]() We zijn kapitalistisch om de proceskosten te kunnen betalen ![]() don't fuck the system, change it ![]() |
|
Wij zijn kapitalistisch om de schade veroorzaakt door krakers te herstellen ![]() Zo idealistisch is dat hele kraken dus niet ... ![]() |
|
Die kosten moest je als eigenaar zowiezo maken om een pand bewoonbaar te maken en te houden, zodat het op de markt kan komen. Kraken blijft idealistisch. don't fuck the system, change it ![]() |
|
aterdag in een kraakfeest geweest in delft, volgens mij een oud TU gebouw. best gaaf dat daar een redelijk verzorgde concert ruimte van is gemaakt. voor de rest geen echt luie mongoloide stinkende junks gezien die alleen maar alles kunnen slopen. er hangt best veel kunst en allemaal dingen gemaakt door de bewoners. weet niet precies hoe het zit maar er zijn daar feesten op regelmatige basis , dus zo bont zullen ze het daar niet maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Klinkt als een goeie zaak ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Man sloopt huis vanwege krakers Gepost door Rob (R@b) - Bron: Algemeen Dagblad Gepubliceerd: donderdag 27 juli 2006 @ 11:33 De eigenaar van de Burg Fabriek in Pijnacker heeft een naastgelegen woning in recordtempo gesloopt omdat een krakersgezin de woning had betrokken. De man was het daar niet mee eens en besloot daarom het huis te slopen. De sloopgrage eigenaar vroeg op 24 juli wel een sloopvergunning aan. Volgens de gemeente 'rijkelijk laat' omdat de sloop toen al had plaatsgevonden. De gemeente laat het er niet bij zitten en stelt een onderzoek in. Volgens een politiewoordvoerder meldde het krakersgezin zich enige dagen voor de sloop bij de politie, omdat slopers zonder aankondiging aan de slag dreigden te gaan. Er is toen bemiddeld en afgesproken dat de krakers van tevoren ingelicht moesten worden over een eventuele sloop. Wat er daarna is gebeurd weet de politie niet, behalve dat het huis ineens weg was. De eigenaar wenste geen commentaar te geven. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ja las ik op FOK ook al Vette actie ![]() ![]() |
|
"Wat er daarna is gebeurd weet de politie niet, behalve dat het huis ineens weg was." ![]() Je moeder. ![]() |
|
L000000000000000000L!!! ![]() Hij mag de troep wel opruimen zo... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 28-07-2006 0:17] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Kraken is inderdaad om op te kotsen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Kijk. Daadkracht. Dat zien we graag ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
idd! daadkracht! ![]() wim bosboom... die had ook altijd van die "daadkrachtige" opmerkingen en standpunten... ![]() |
|
Ga je ook een ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Ja maar Chel, dat is geen ruimte en de ruimte is wél van iedereen! En om die ruimte moet een huis staan. Electriciteit, water, gas, liefst ook nog meubels. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
meubels zijn optioneel, de rest is verwacht, en liefst een beetje gratis ja ![]() Maar serieus, ik kan me best voorstellen dat huisbazen liever dit doen ter voorkoming van krakers. Krakers zijn eigenlijk op te delen in verschillende kampen. Een ruwe scheiding zou zijn; je hebt wat idealistischer, verantwoordelijker volk dat ook echt probeert samen er iets van te maken (huis opknappen, echt voor zorgen, zaken als gaarkeuken/concert/jeugdhonk organiseren). Maar er zijn natuurlijk ook (een hoop) krakers die of wegens overmatig harddrugsgebruik of slechte "fuck-it-all" instelling alles naar de knoppen helpen, de buurt een slechte naam geven, etc. Als vastgoed-eigenaar zul je natuurlijk het meest angstig zijn voor de tweede groep, die omdat ze het meest in het oog lopen waarschijnlijk als representatief gezien worden voor de volledige krakersgemeenschap. Uiteindelijk is het bij al het kraken zo dat jouw bezit (tijdelijk) ingenomen wordt door vreemden, maar deze vreemden hoeven niet per se vijanden te zijn. Er zijn bij mijn weten genoeg voorbeelden van krakers(gemeenschappen) die daadwerkelijk proberen een goede verstandhouding met de buurt en de eigenlijke eigenaar te onderhouden. Je kan vast blijven houden aan de gedachte dat kraken per definitie diefstal is maar persoonlijk denk ik dat een gedoogde krakerscultuur als zodanig niet per se een nadelig aspect van een wat socialere samenleving is. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Die krakers zijn ook niet meer wat het geweest is. Pukkelige pubers met Slipknot shirts en Talamini-ijsjes. Waar zijn die uitgemergelde lijken, levende havermout, vechtende op leven en dood voor een macro-biotische samenleving? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote:Dood, van die meuk leef je niet lang. ![]() |
|
quote: Dat is antwoord is correct! ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote:Ik heb altijd gelijk. ![]() |
|
quote: Dat wilde ik even bevestigen o, grote leider wiens alzienende blik ons immer doet lijden. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |