![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gebeurd erg vaak dat anti-kraak organisaties alleen posters ophangen (daar waarschijnlijk ook nog voor betaald krijgen) en iemand het pand laten 'beheren', wat misschien wil zeggen dat iemand 1 keer per maand een keer om de hoek van de deur kijkt, of een paar schilderijen ophangt. Echt een goede manier om 'echte' leegstand te voorkomen en je netjes aan de (te komen) regeltjes te houden. ![]() One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
Ja naar man, wetgeving en shit .. ![]() |
|
misinterpretatie ![]() One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
Antikraak Hunzerheem gekraakt DVHN | Gepubliceerd op 03 november 2009, 07:00 groningen - Krakers hebben afgelopen weekeinde bezit genomen van de Hunzerheem aan de Populierenlaan in Groningen. De kraakactie maakte deel uit van een landelijke protestcampagne tegen het kraakverbod. In het voormalig bejaardentehuis wonen zeven kraakwachten van Ad hoc. Die leven alleen op de begane grond. De rest van het gebouw, zo'n 9 verdiepingen, staat leeg. Dat gaat er niet in bij de krakers. Oftewel: Krakers denken het weer beter te weten en bepalen zelf de wet. ![]() |
|
Mijn zegen hebben ze. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hopen dat de ME flink gaat huishouden, stoeltje mee, bakkie bier mee. Zoveel gebeurt er niet hiero .. ![]() |
|
Maak je wel foto's? Kunnen wij ook nog meegenieten ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zal mijn best doen ![]() ![]() |
|
t lijkt me eigenlijk wel leuk om Argus zn zolder een keer te kraken. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-11-2009 12:16] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Dat heb je met al die leegstand ![]() ![]() |
|
quote: tering alweer een adhoc locatie. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: zou kunnen maar weet jij dit ook over de desbetreffende locatie? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik vind de nachtelijke leegstand van de gemiddelde Neerlandsche snelweg maar niks, maar ja, wil je lekker gebruik maken van het gebodene en met 160 blazen, mag dat weer niet. Stomme wetgeving... Wie verzint al die regels? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Uit het bericht hierboven blijkt dat er idd maar 1 verdieping werd gebruikt, dus inmiddels: ja ![]() En wie heeft jou het beeldrecht gegeven op de foto van JJ? In mijn ogen een minstens zo heftige inbreuk op privacy, ******! One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
Geef jij het huis terug, krijgt hij de foto terug ![]() ![]() |
|
welk huis? ik woon in een slooppand ![]() One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
quote: uit stukje 2 ja niet uit bericht 1 in selwerd. "minstens" in vergelijking met wat?? ik suggereer verder nergens dat er sprake zou zijn van inbreuk op privacy. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
zo beter trouwens?? ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik refereerde naar eerder genoemde argumenten tegen kraken, die over privacy gingen ![]() Neuh, ik vind het nogal verwerpelijk om met iemands identiteit te leuren. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
.. en geen probleem met het innemen van andermans eigendommen? ![]() |
|
quote: die argumenten kwamen helemaal niet van mij. Wat lul je nou. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Tering, die is ook ad rem én onder de gordel. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Speciaal voor alle krakers die zeggen dat er woningnood is. quote: (SN) Valt best mee hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |