|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tjah, alleen wil ik dan iets wat ook echt van mij is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: :') Je zit er bovenop M! |
|
Punt 2 en punt 4. En voor het gemak punt 1. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Dan ben je eigenlijk een sukkel, toch? |
|
Owja, even vergeten. 020 is the center of the universe. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En sukkels hebben minder gelijk dan nietsukkels omdat ze sukkels zijn? Blijft alsnog het probleem dat je van mij geen uitkeringstrekkers zou willen maken toch One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Nee waar je emotionele context, vrienden, ouders, herinneringen, zijn is je centre of the universe. En dat is bij mij Amsterdam One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Eh, dat is wel een bijzonder argument. "Als je niet wilt dat ik een uitkering ga trekken, moet je me laten kraken." :') |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik dit antwoord niet verwacht had, normaal moet ik meer moeite doen. Mijn wereldbeeld dat krakers eigenlijk decadente verwende nesten zijn en als ordinaire criminelen berecht zouden moeten worden, is in ieder geval weer bevestigd dus ik ga met een gerust hart slapen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het is niet bedoeld als argument maar als enigszins sarcastische toekomstvisie. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote:Als alle decadente verwende nesten als criminelen behandeld zouden worden, zou er geen woningnood zijn, te gek! One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
[stelling] Als er in dit land woningnood was zouden er geen huizen beschikbaar zijn om te kraken. [/stelling] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Onzin, de meeste gekraakte panden zijn geen huizen. Edit: Volgens mij. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-10-2009 0:37] |
|
Hahaha, als er geen huizen te kraken zijn is toch in a way een goede situatie! Dat zou betekenen dat eigenaren iig zijn gestopt met speculeren ten koste van woonruimte One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Klopt, kantoren, woonboten, boerderijen, van alles. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Ik krijg gelijk van een krakert! Dit zaakje stinkt. huhuhuhu :') |
|
Hahaha, ja sommige grappen worden echt na 100 keer alleen maar beter :,) One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Ik woon dus in 1 van die dorpen in N-H, maar wat je beweerd geld hier dus totaal niet. Hier aan de kust is het net zo moeilijk of zelfs nog moeilijker om in een klote dorp een huis te kopen of te huren. Toeristisch gebied, rustig, mooie omgeving, kindvriendelijk, ergo: de prijzen rijzen de pan uit en wachtlijsten zijn kilometers lang. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
de beste stuurlui.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Zo kan het ook. quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hoe bedoel je dat, want afgezien van het label 'DSB' en plotseling onder de armoedegrens terecht komen, verschillen deze mensen nu toch niet van andere krakers? Of hebben deze mensen wel het recht omdat ze zielig in de media naar voren komen? edit: is gewoon een vraag, niet aanvallend bedoeld ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door kaliumhyperoxide op 19-10-2009 12:51] One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Hm.. ik heb ooit in een gekraakt huis gewoond, door financiële problemen hadden we geen andere keuze dan te kraken. De eigenaars van het huis vonden het trouwens helemaal niet erg en waren zelfs bereid om mee te helpen enzo. Dus ik ben echt niet tegen kraken, er zijn genoeg krakers die er een zooi van maken maar ook veel mensen die er wel iets van maken en echt iets met een gebouw doen dat al jaren leeg staat. Ik vind ook dat als de overheid iets tegen leegstand wil doen, ze beter een leegstand-verbod dan een kraakverbod kunnen invoeren. |
|
Helemaal mee eens Lalena. Mooi voorbeeld van hoe het ook kan; er wordt nogal eens een eenzijdig beeld van krakers geschetst, wat lang niet altijd op de werkelijkheid berust. Om nog maar te zwijgen van het blindstaren op een eventueel 'crusty' uiterlijk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tsja, als de eigenaar het best vind, zie ik het probleem ook niet. De eigenaar beslist immers wat hij/zij met zijn/haar eigendom doet. Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |