|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier maar weer verder. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
mijn reply gelezen? |
|
quote: Ja jij die van mij weer.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
nee want toen was topic vol |
|
quote:Nee aap, over dat sletterige .. |
|
quote: Nee, alle meiden lopen niet naakt door de straat. Maar ik vind zo piercing weer te. Als het fout gaat kan je nooit meer klaarkomen..althans dat heb ik ooit een keer gehoord. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ik heb zo'n vermoeden dat dat gelul is |
|
quote: kijk nou es waar ze m doorheenjassen... misschien is jenje toch niet de grootste prutser! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Uhm die heeft al jaren een vriendin en prutst nog steeds... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
o.. en jij moet nog beginnen met prutsen? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik pruts 2 jaar nu. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
kut voor je In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja vind ik ook maar ja oefening baart kunst... En iemand die niet prutst bij iemand heeft geen recht tot spreken in dit geval..die kan mooi met zijn handkar gaan spelen... En nu weer ONTOPIC. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Wrong, ding gaat niet door je klit, dus weinig kans dat je dan nooit meer kan klaarkomen. Edit: Ga geen ringetje nemen btw, gewoon een staafje. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 24-07-2006 17:39] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
krijg nog steeds rillingen bij het idee Je moeder. |
|
Lol! Wanneer komt jou Prins Albert? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
die heeft ie al |
|
quote: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Je moeder. |
|
Dat nog niemand hier een bot door z'n neus heeft, je weet wel, oldschool enzo. |
|
In heb altijd bot in de neus, vroeger ook al Piercings zijn onhandig, dus ik heb ze niet meer. Had er 2 in de wenkbraaaw. En dat van het niet meer klaarkomen was leuk om te lezen. Als dat zou gaan ontsteken, zou het dan gaan rotten? Wie post als eerste een plaatje? Suck my piss |
|
aauuw! rottend schaamvlees gister mn gewone piercing in m'n bovenlip verwisseld voor een studje ( zo'n puntje jeweettoch ) en het is nog steeds rood en het jeukt |
|
Sinds kort de stud uit m'n lip gehaald en in m'n oor geduwd. Een lippiercing in je oor. Unique! |
|
quote: Hoop dat het dan wel lukt ja. Dank! quote:True indeed. Maare stoer dat je het gaat doen, en inderdaad advies hebt opgevolgt. Tof! Disko Disko Partizani |
|
quote: Ik heb een tongpiercing in m'n oor. Dát is pas 'uniek'. Disko Disko Partizani |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |