|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo, hier weer verder |
|
Hm, hoop dat het weer iets beter wordt dan het nu is. spelfout weggehaald... |
|
Lijstje! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Murdering Monk + vriendin |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Judge M. + aanhang - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor - Murdering monk + vriendin - Tucker 10-4 Harley - Sargatanas+aanhang - Illusione + Denkbeeldige harem - Zillah - Mutilator - Carnagath + aanhang - Blonde Rockgod + aanhang - NecRobert - Stigma - Nix - Brujeria - BoL + deerne. - Ghislain Lambert+ vrouwtje - Ohneschwanz - De Ulk - [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 28-08-2006 12:40] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
He, je hebt Aaarco oftewel van de lijst geschrapt.. |
|
Zo dan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Goed bezig, Paul. Goed bezig. |
|
quote:LOL + What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ha leuk, feessie .. waar wanneer? |
|
quote: Ik ben me vandaag toch een partij goed bezig, dat geloof je bijna niet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Zaterdag kusjes voor Illu! fUCK IK HEB ECHT BEHOEFTE AAN VAKANTIE |
|
Illu maak je vooral blij met: - Kusjes - Knuffeltjes - Drank - Drank - Muziek - Drank - Sigaretjes - Een tent [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Je wilt echt geen bier? Vreemd .. |
|
Eh? Drank en Drank dan? Bruce Banner |
|
Eens even een vraagje. Uit de (overigens uitstekende) mail van Occultfest: quote:Nu zit het er dik in dat aanhang en ondergetekende zaterdag pas na half 1 arriveren in Hoogeveen. Wat dan gedaan? Is het ver lopen vanaf het station (i.v.m. bagage) en rijden er vanaf station Hoogeveen anders (trein)taxi's? Dank u |
|
treintaxi's rijden er geloof ik altijd wel .. |
|
Zijn er toevallig adresgegevens van het Occultfestterrein bekend? Wel handig om een (trein)taxichauffeur heen te kunnen sturen lijkt me zo en op de site staat er niks over. |
|
Superveel zin in, hoop alleen wel dat het wat beter weer wordt... |
|
quote:Vooruitzichten zijn droog met bewolking en een graadje of 20. Lijkt me uitstekend, vooral dat het droog blijft |
|
quote: Inderdaad |
|
quote:mail witch zou'k zeggen |
|
quote: Michiel, om hoeveel personen gaat het? En om welke dag? Ik wet van een iemand die met ions meegaat dat ie nog plek in de auto overheeft, moet ik het eens vragen? |
|
quote: Dit staat op de site onder contact: Stichting Occultfest Wijsterseweg 2 7901 TC Hoogeveen Het is trouwens best te lopen vanaf het station, ongeveer tien minuten. Alleen als je heel veel bagage hebt kun je beter een taxi bestellen als je te laat voor de bagageservice bent. Vorig jaar waren er jongens uit Nijmegen die hadden in de taxibus een winkelwagen met bier gezet, misschien ook een idee? ha ha was wel grapppig hoor. see you at occultfest! |
|
stoer |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Volgende pagina |