|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
De zon? Disko Disko Partizani |
|
quote: Zo beter? |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja man, ik ben zelfs wat bijgekleurd, serieus! Maar de rode blos op Greycloak's wangen kwam volgens mij niet alleen door de zon, ik kreeg pijn in mijn ogen als ik op 20 meter afstand naar hem keek. |
|
quote: ...Vanaf onze spot dus. Hahaha! Dat had ik dus ook ja. Disko Disko Partizani |
|
quote: Hahaha! Disko Disko Partizani |
|
Fotolinkje: http://pg.photos.yahoo.com/ph/mrompelman76/album?.dir=/f887scd Hier staan een aantal zwart wit foto's op die ik gemaakt heb, weet dat hier mensen komen die dr op staan... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Bijna iedereen die er op staan komen hier |
|
quote:Misschien moet je vaker voor 14:00 je tent uitkomen, dan kan je dat ding soms zien voordat het gaat regenen. Maar lichte zonverbranding idd, niets ernstigs. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ha buurvrouw Gaaf |
|
Ik heb me weer uitstekend vermaakt en Eluveiti wordt een grote, als het wat meer meezit met dat geluid. DRAAILIER Woohoo!!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Behoorlijk lelijk zijn ze ook ssjjeezzzzz "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zou mij er prima op lukken anders. |
|
quote:Pindakaas die overal tussen die piercings gaat zitten, bah. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Waar lukt het jou nou niet op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hier probeert hij weg te komen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jah, ik weet niet alles he!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: |
|
quote: Niet Moon de alwetende? Maarre leuke foto's, heb ze doorgemaild naar de webmasterrrr. |
|
quote: Oke dan!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:hoe druk was het eigenlijk? |
|
quote: Ik heb geen idee, we hadden het terrein wat kleiner dan vorig jaar maar geloof dat we ongeveer zelfde aantal bezoekers hadden. Lastig in te schatten, denk dat de aantallen een dezer dagen wel bekend worden gemaakt |
|
Ik weet zeker dat wij volgend jaar weer van de partij zijn daaro spelfout weggehaald... |
|
quote: MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNN www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |