|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
oja Je moeder. |
|
en aan patches heb ik altijd al een hekel gehad |
|
ik ga morgen wel reageren [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-09-2006 22:15] |
|
Hehe, ja ik ook, komt nu toch niet veel zinnigs meer uit me hehe, *zombi* |
|
Illusione: de chocola was heeerlijk! hehe |
|
Godzijdank dat iemand dat spul opvreet.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hatsjikidee! |
|
quote: Klopt. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-09-2006 22:49] |
|
quote: Hoezo.. zo'n festival? Volgend jaar dan maar even wat fikse entree vragen zodat we een goede geluidsman kunnen huren. Anyway, ik vind je houding een beetje jammer. Je zoekt naar negatieve punten om de boel te gaan afkraken lijkt het wel (maar goed, kom zelf eens kijken anders). Anyway ondanks wederom het geluid wat niet geweldig liep.. was het wel een geweldig festival met een super sfeertje en enthousiast publiek. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-09-2006 22:54] |
|
das die dude die later zn vriendje kwijt was, toen liep hij te leuren met het jasje van zn vriend en daarbij de vraag "weten jullie waar de inhoud van dit ding is? die dude in de legerbroek, pfjoe dat was het nijlpaard dat spontaan en op geheel onduidelijke wijze bezit had genomen van spermarcel's tent, die op zijn beurt wakker werd in een winkelwagen (vage poep) mindscan vonnik wel goed overkomen, the lucifer principle met hun contrabas was ook wel oke, portal was muzikaal erg oke maar zoals ik t terplekke er met snaack al over had, als je zo met je toeschouwers omgaat verdien je t niet. serenade of darkness was prima (zelden zo lekker geslapen). salacious gods... hmm... blek hoort niet op festivals, blek hoort niet in de open lucht bij daglicht... afgezien van dat t geluid toen een toppunt bereikte in kloterigheid was de presentatie van de beste heer walter steakelhorn doet me teveel aan meatloaf denken. sinsiter met aad op zang, sommigen vinden t de naam onwaardig, sommigen maakt t geen fuck uit, feit blijft dat er een professionele band op t podium stond. dat middeleeuwse gespuis daarna had t vrij zwaar qua geluidsafstelling maar zag er wel grappig uit met al die instrumenten en kerels en weetikwatallemaalmeer zo op zo'z niet-al-te-groot podium. stormrider, wat moet je ervan zeggen: master of puppets, angelwitch, metal days, future world, metal church, out of the body, circle of tyrants, inner self, spiritual healing, left hand path, the fun palace en fast as a shark ( vergeet ik er nog?)... t geluid, tja de bands mochten geen geluidsman meebrengen.. stomme redenatie wel... zeker als je bedenkt dat er een kerel stond die volgens mij zn oren en ogen slechts voor de sier had, jezus wat een waardeloze aap was dat. volgende keer iemand die weet hoe t hoort en deze kerel de parkeerwachter laten zijn! bergen zm-lui gezien. sommigen boven verwachting oke, somming ronduit suf, stom of smerig, sommigen druk met hun eigen ding, maar de meeste toch wel erg oke zo... zaterdagnacht door omstandingheden in t thuisfront de spullen opgeborgen t afscheidingshek geprobeerd terug te koppen toen t omwaaide en toen naar huus gereden. vonnut best te doen allemaal. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hij lacht je uit, elf, wel op blijven letten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik wil trouwens nog even een soort van online award uitreiken aan de meest zatte actie van de dag. Dat was toch wel brute boerke of punxxy nog wattes of hoe die ook mag heten op zm, die over zichzelf heen zat te zeiken met een grote grijns op zijn gezicht. |
|
quote:Haha, wat een bullshit, zo'n instelling. Zo heel duur hoeft het niet te zijn. Er lopen toch wel meer vrijwilligers daar? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oh je hebt zijn pannenkoeken en zijn worstel actie gemist? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Aaaaaaaaaaarrcccooo |
|
quote: Het zijn geen vrijwilligers, ingehuurd. Betere apparatuur kost meer centen en zoveel is er dus niet te besteden. Maar wellicht volgend jaar weer beter en zo niet, dan niet. |
|
frfrfrfrfrfrfrfraaaankie In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik geloof dat ik daar blij om ben. |
|
quote: Er lopen op OF toch wel meer vrijwilligers rond, dat vroeg ik. Waarom geen GOEDE geluidsman als vrijwilliger aannemen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: elke halfzachte aap had t geluid beter kunnen doen.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:haha jij stond ook donders te headbangen ineens ohnie, mooi man |
|
quote: Als je er een weet, laat die maar aanmelden dan.. |
|
quote: Ja, soms is grappig willen zijn niet grappig. Maar er zijn genoeg foto's gemaakt van zijn pannenkoeken-leuter en zijn anale inbreng van hetzelfde voedsel. Maar of die online komen, ik betwijfel het. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 03-09-2006 22:56] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:MMMMMMMMAAAAAAAAYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOO |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |