IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Occultfest 2006 deel II Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-09-2006 22:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

oja

Je moeder.

BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 03-09-2006 22:09 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

en aan patches heb ik altijd al een hekel gehad

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-09-2006 22:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ik ga morgen wel reageren

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-09-2006 22:15]

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 03-09-2006 22:16 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

Hehe, ja ik ook, komt nu toch niet veel zinnigs meer uit me hehe, *zombi*

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-09-2006 22:17 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

FRNK! Ik heb nog haringen van je..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 03-09-2006 22:19 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

Illusione: de chocola was heeerlijk! hehe

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-09-2006 22:23 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Godzijdank dat iemand dat spul opvreet..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-09-2006 22:37 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 19:42 schreef Snaack het volgende:
UNHOLY MARY

SORRY!!

Hatsjikidee!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2006 22:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 17:44 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik kreeg het idee dat er niet echt een soundcheck gehouden werd bij de bands, en dat de geluidsman af en toe ook niet helmaal meer wist hoe die het had..

Klopt.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-09-2006 22:49]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2006 22:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 19:41 schreef jbassist het volgende:
je zou toch ook zeggen dat zo'n festival wel een ietwat OK geluidsman aanneemt

Hoezo.. zo'n festival?

Volgend jaar dan maar even wat fikse entree vragen zodat we een goede geluidsman kunnen huren.

Anyway, ik vind je houding een beetje jammer. Je zoekt naar negatieve punten om de boel te gaan afkraken lijkt het wel (maar goed, kom zelf eens kijken anders). Anyway ondanks wederom het geluid wat niet geweldig liep.. was het wel een geweldig festival met een super sfeertje en enthousiast publiek.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-09-2006 22:54]

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-09-2006 22:46 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

das die dude die later zn vriendje kwijt was, toen liep hij te leuren met het jasje van zn vriend en daarbij de vraag "weten jullie waar de inhoud van dit ding is?

die dude in de legerbroek, pfjoe dat was het nijlpaard dat spontaan en op geheel onduidelijke wijze bezit had genomen van spermarcel's tent, die op zijn beurt wakker werd in een winkelwagen (vage poep)

mindscan vonnik wel goed overkomen, the lucifer principle met hun contrabas was ook wel oke, portal was muzikaal erg oke maar zoals ik t terplekke er met snaack al over had, als je zo met je toeschouwers omgaat verdien je t niet. serenade of darkness was prima (zelden zo lekker geslapen). salacious gods... hmm... blek hoort niet op festivals, blek hoort niet in de open lucht bij daglicht... afgezien van dat t geluid toen een toppunt bereikte in kloterigheid was de presentatie van de beste heer walter steakelhorn doet me teveel aan meatloaf denken.
sinsiter met aad op zang, sommigen vinden t de naam onwaardig, sommigen maakt t geen fuck uit, feit blijft dat er een professionele band op t podium stond.
dat middeleeuwse gespuis daarna had t vrij zwaar qua geluidsafstelling maar zag er wel grappig uit met al die instrumenten en kerels en weetikwatallemaalmeer zo op zo'z niet-al-te-groot podium.
stormrider, wat moet je ervan zeggen: master of puppets, angelwitch, metal days, future world, metal church, out of the body, circle of tyrants, inner self, spiritual healing, left hand path, the fun palace en fast as a shark ( vergeet ik er nog?)...

t geluid, tja de bands mochten geen geluidsman meebrengen.. stomme redenatie wel... zeker als je bedenkt dat er een kerel stond die volgens mij zn oren en ogen slechts voor de sier had, jezus wat een waardeloze aap was dat. volgende keer iemand die weet hoe t hoort en deze kerel de parkeerwachter laten zijn!

bergen zm-lui gezien. sommigen boven verwachting oke, somming ronduit suf, stom of smerig, sommigen druk met hun eigen ding, maar de meeste toch wel erg oke zo...

zaterdagnacht door omstandingheden in t thuisfront de spullen opgeborgen t afscheidingshek geprobeerd terug te koppen toen t omwaaide en toen naar huus gereden.

vonnut best te doen allemaal.

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 20:39 schreef Lainedil het volgende:
A HA!!! Ik presenteer u Bewijsstuk #1: Jenje die bij Elexorien bijzonder ver vooraan staat, en het duidelijk naar zijn zin heeft!!

Daar gaat je reputatie, Hendriksen!!

Hij lacht je uit, elf, wel op blijven letten

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2006 22:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik wil trouwens nog even een soort van online award uitreiken aan de meest zatte actie van de dag. Dat was toch wel brute boerke of punxxy nog wattes of hoe die ook mag heten op zm, die over zichzelf heen zat te zeiken met een grote grijns op zijn gezicht.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 22:44 schreef MMayo het volgende:
Hoezo.. zo'n festival?

Volgend jaar dan maar even wat fikse entree vragen zodat we een goede geluidsman kunnen huren.
Haha, wat een bullshit, zo'n instelling. Zo heel duur hoeft het niet te zijn. Er lopen toch wel meer vrijwilligers daar?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-09-2006 22:51 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Oh je hebt zijn pannenkoeken en zijn worstel actie gemist?

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-09-2006 22:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 3 september 2006 22:46 schreef Aaaarco het volgende:
das die dude die later zn vriendje kwijt was, toen liep hij te leuren met het jasje van zn vriend en daarbij de vraag "weten jullie waar de inhoud van dit ding is?

die dude in de legerbroek, pfjoe dat was het nijlpaard dat spontaan en op geheel onduidelijke wijze bezit had genomen van spermarcel's tent, die op zijn beurt wakker werd in een winkelwagen (vage poep)

mindscan vonnik wel goed overkomen, the lucifer principle met hun contrabas was ook wel oke, portal was muzikaal erg oke maar zoals ik t terplekke er met snaack al over had, als je zo met je toeschouwers omgaat verdien je t niet. serenade of darkness was prima (zelden zo lekker geslapen). salacious gods... hmm... blek hoort niet op festivals, blek hoort niet in de open lucht bij daglicht... afgezien van dat t geluid toen een toppunt bereikte in kloterigheid was de presentatie van de beste heer walter steakelhorn doet me teveel aan meatloaf denken.
sinsiter met aad op zang, sommigen vinden t de naam onwaardig, sommigen maakt t geen fuck uit, feit blijft dat er een professionele band op t podium stond.
dat middeleeuwse gespuis daarna had t vrij zwaar qua geluidsafstelling maar zag er wel grappig uit met al die instrumenten en kerels en weetikwatallemaalmeer zo op zo'z niet-al-te-groot podium.
stormrider, wat moet je ervan zeggen: master of puppets, angelwitch, metal days, future world, metal church, out of the body, circle of tyrants, inner self, spiritual healing, left hand path, the fun palace en fast as a shark ( vergeet ik er nog?)...

t geluid, tja de bands mochten geen geluidsman meebrengen.. stomme redenatie wel... zeker als je bedenkt dat er een kerel stond die volgens mij zn oren en ogen slechts voor de sier had, jezus wat een waardeloze aap was dat. volgende keer iemand die weet hoe t hoort en deze kerel de parkeerwachter laten zijn!

bergen zm-lui gezien. sommigen boven verwachting oke, somming ronduit suf, stom of smerig, sommigen druk met hun eigen ding, maar de meeste toch wel erg oke zo...

zaterdagnacht door omstandingheden in t thuisfront de spullen opgeborgen t afscheidingshek geprobeerd terug te koppen toen t omwaaide en toen naar huus gereden.

vonnut best te doen allemaal.

Aaaaaaaaaaarrcccooo

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2006 22:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 22:50 schreef ZelThoR het volgende:
Haha, wat een bullshit, zo'n instelling. Zo heel duur hoeft het niet te zijn. Er lopen toch wel meer vrijwilligers daar?

Het zijn geen vrijwilligers, ingehuurd. Betere apparatuur kost meer centen en zoveel is er dus niet te besteden. Maar wellicht volgend jaar weer beter en zo niet, dan niet.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-09-2006 22:53 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

frfrfrfrfrfrfrfraaaankie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2006 22:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 22:51 schreef Nix het volgende:
Oh je hebt zijn pannenkoeken en zijn worstel actie gemist?

Ik geloof dat ik daar blij om ben.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2006 22:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 22:52 schreef MMayo het volgende:
Het zijn geen vrijwilligers, ingehuurd. Betere apparatuur kost meer centen en zoveel is er dus niet te besteden. Maar wellicht volgend jaar weer beter en zo niet, dan niet.

Er lopen op OF toch wel meer vrijwilligers rond, dat vroeg ik. Waarom geen GOEDE geluidsman als vrijwilliger aannemen?

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-09-2006 22:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 22:52 schreef MMayo het volgende:

elke halfzachte aap had t geluid beter kunnen doen..

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-09-2006 22:55 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 3 september 2006 22:53 schreef Aaaarco het volgende:
frfrfrfrfrfrfrfraaaankie

haha jij stond ook donders te headbangen ineens ohnie, mooi man

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2006 22:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 22:53 schreef ZelThoR het volgende:
Er lopen op OF toch wel meer vrijwilligers rond, dat vroeg ik. Waarom geen GOEDE geluidsman als vrijwilliger aannemen?

Als je er een weet, laat die maar aanmelden dan..

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-09-2006 22:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2006 22:53 schreef MMayo het volgende:
Ik geloof dat ik daar blij om ben.

Ja, soms is grappig willen zijn niet grappig. Maar er zijn genoeg foto's gemaakt van zijn pannenkoeken-leuter en zijn anale inbreng van hetzelfde voedsel.

Maar of die online komen, ik betwijfel het.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 03-09-2006 22:56]

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-09-2006 22:55 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 3 september 2006 22:55 schreef Nix het volgende:
Ja, soms is grappig willen zijn niet grappig. Maar er zijn genoeg foto's gemaakt van zijn pannenkoeken-leuter en zijn anale inbreng van hetzelfde voedsel.
MMMMMMMMAAAAAAAAYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOO

Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com