|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Zijn er al mensen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het lijkt me niet dat ze hier dan nog kunnen antwoorden he |
|
Oh ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: volk: als je deze linker jongen tegenkomt, geef hem bier! de rechter mag ook maar die komt niet Je moeder. |
|
ow jammer iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
klopt Je moeder. |
|
Om half tien begint het feest pas echt. |
|
quote: + Slet & XdeckX BIS MORGEN ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Goh leeft die ook nog .. |
|
Plannen gewijzigd. Toch maar de trein morgen spelfout weggehaald... |
|
Hoe laat ben je in Hoogeveen? Ik en Robert zo rond kwart voor één |
|
quote: Geen idee. Pak de kwart voor 11 trein vanaf hier. Hoop een uurtje of 12 er te zijn dan. spelfout weggehaald... |
|
Hoe laat gaat de laatste trein trouwens terug??? Iemand die dat zo effe weet? spelfout weggehaald... |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus plus Hell_awaits natuurlijk - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor - Murdering monk + vriendin - Tucker 10-4 Harley - Sargatanas+aanhang - Illusione + Denkbeeldige harem - Zillah - Mutilator - Carnagath + aanhang - Blonde Rockgod + aanhang - NecRobert - Stigma - Nix - Brujeria - BoL - Ghislain Lambert+ vrouwtje - Ohneschwanz - De Ulk - (Aaaarco) - Rajackar - Ralph (waarschijnlijk + vriendin) - Buried_alive - Rapture - Bitchslap - M. - 7th Fallen Angel - mcoenen (op t podium met stormrider - mirandarijntje + Stringz ZM-polonaise doen? Edit: Hell_Awaits effe toegevoegd... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 01-09-2006 23:06] spelfout weggehaald... |
|
quote:www.ns.nl Ik ben 12.35 op het station on Hoogeveen, Robert 20 minuten later |
|
quote:ik kan het zelf ook haast niet geloven. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik ben daarzo rond 11.15 uur. Brakke mensjes op de camping hallo zeggen en alvast mn luchtbed oppompen!! En daarna zuipen uiteraard! |
|
zometeen die richting maar weer eens op, eens zien hoelang ik het dit maal vol ga houden |
|
Uhuh, net de treinkaartjes maar vast opgehaald. JUllie mogen me dus gewoon bier geven spelfout weggehaald... |
|
Ik heb helaas af moeten zeggen. Jammer, had er erge zin in! Laat me ff weten hoe Contradiction was! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
is ons Freija ook geweest? signature |
|
Leuke middag/avond gehad. Alleen erg jammer dat het geluid bij Salacious Gods zo ongelooflijk verneukt was. |
|
En weer terug na een dagje werken. Wat kun je mensen 's morgens vroeg toch blij maken met een dampend bakje koffie zeg. Over de bands, voor zover ik daar wat van meegekregen heb: Mindscan: ik heb echt een hekel aan de metalcore-dingen die ik ken, maar dit klonk echt verrassend lekker, en dat wil ik toch nog wel eens vaker bekijken. Eluveitie: publiek leek het erg leuk te vinden, en ik zelf ook wel. Had niet verwacht dat dat zo goed zou vallen daar. Verder qua bands weinig gezien, meer bezig geweest met paaltjes weer recht te maken, ervoor zorgen dat mensen niet gingen parkeren op de plaats van de onze-lieve-here-hangt-niet-aan-het-kruis-maar-staat-met-zijn-voet-tussen-jouw-deur-mensen, schoonboenen van de plees en mensen wegjagen uit het gedeelte voor het publiek. |
|
was een zeer gezellig occultfest!!! |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |