![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Idem, morgen net voor het middaguur ga ik heen ... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:aaaahhhh, ik bedoel dan kom ik! .. naar occultfest toe .. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Ik dacht al wel dat jij dat zou waarderen ... prrrr ![]() |
|
Lolbroeken ![]() ![]() |
|
Ik zal morgen een andere aan doen ![]() |
|
Nou met die regen kan ik je eerder een grapjas aan raden... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Zal meevallen denk ik, voor zover ik kan zien komt vanaf eind middag regen het land in vanuit het zuiden, kleine kans dat het volledig droog blijft ![]() |
|
quote: Sorry, het is voor mij ook vrijdag ochtend hoor ![]() @jenje: Ik zeg het niet vaak maar ik hoop dat je gelijk krijgt. ![]() |
|
Paar droge grappen should do the trick dan ![]() En ja, het zal allemaal wel meevallen. En anders : boeiuh ![]() ![]() ![]() |
|
.. ach .. nat van binnen worrik toch ![]() |
|
quote: Tering!!! Jij kan er ook wat van ![]() ![]() ![]() |
|
gheghe ![]() ![]() |
|
Lieve mensen, gaat u maar even naar ons welbekende lultopic. En als dank krijg u drieen misschien morgen wel een biertje van.... Damn Mir dat was omkoperij.... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
grumbel, de combinatie van regenachtig weer en veel lopen sjouwen met zwaar spul is niet echt gezond, ben na 3 dagen opbouwen echt flink ziek nu. Hopen dat ik morgen weer wat beter ben, anders kan ik ook nog eens niet komen ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Jep pittige taak geweest met het slechte en vooral koude weer, jullie zijn stoere mannen. Ik hoop dat je je morgen goed genoeg voelt, anders erg zonde ![]() Beterschap namens the Witch en mij en uiteraard de rest van de vrijwilligers en organisatie. Hopelijk blijft de rest gezond hihi. : fruitmand: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-09-2006 10:06] ![]() |
|
Moet kloten weer worden morgen las ik op internet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: quote: ![]() |
|
Ik ga maar ff thermo-spullen aanschaffen hihi ![]() |
|
Hmmm, als dat ook daadwerkelijk zo is teken ik ervoor! Zo mooi als vorig jaar zal het wel niet worden. In ieder geval ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
In ieder geval ![]() Hey ga jij ook met de trein toevallig? ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |