|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
O nee ik moet eerst nog werken tot half 5. Tot vanaamd dan |
|
quote: zaterdag bedoel ik ook You can either agree with me, or be wrong. |
|
Flappie is ziek. Maar ik kom nog steeds langs met de bbq's. (Spelregels aangaande bbq's een paar bladzijden terug, onder de goffik-deerne.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:o op die fiets cu morgen dan |
|
Zooooooooo, alles ingepakt, nu nog even boodschappen doen ( ) en ik ben weg! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Een voorspoedige reis gewenst, buurman!!!! ...met mn tent hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-09-2006 13:21] |
|
quote: Mooi dan kan ik nu een keer met jou meeroken want ik heb geen tijd meer om naar de shop te gaan, of jij moet heel aardig zijn?????? |
|
Zo, waarschijnlijk toch op de camping morgen, en zowiezo niet hoeven te rijden, mijn feestje kan niet meer stuk. Best gaaf, mn rijbewijs vanaf 1999, en dit wordt de eerste ker dat ik niet zelf hoef te rijden... |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor - Murdering monk + vriendin - Tucker 10-4 Harley - Sargatanas+aanhang - Illusione + Denkbeeldige harem - Zillah - Mutilator - Carnagath + aanhang - Blonde Rockgod + aanhang - NecRobert - Stigma - Nix - Brujeria - BoL - Ghislain Lambert+ vrouwtje - Ohneschwanz - De Ulk - (Aaaarco) - Rajackar - Ralph (waarschijnlijk + vriendin) - Buried_alive - Rapture - Bitchslap - M. - 7th Fallen Angel - mcoenen (op t podium met stormrider - mirandarijntje + Stringz ZM-polonaise doen? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-09-2006 13:34] |
|
dan zit er wel een lege plek tussen ... na Ulk |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor - Murdering monk + vriendin - Tucker 10-4 Harley - Sargatanas+aanhang - Illusione + Denkbeeldige harem - Zillah - Mutilator - Blonde Rockgod + aanhang - NecRobert - Stigma - Nix - Brujeria - BoL - Ghislain Lambert+ vrouwtje - Ohneschwanz - De Ulk - - Rajackar - Ralph (waarschijnlijk + vriendin) - Buried_alive - Rapture - Bitchslap - M. - 7th Fallen Angel - mcoenen (op t podium met stormrider - mirandarijntje + Stringz Carnagath + aanhang komen niet [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 01-09-2006 13:34] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: haha o ja. 2 polonaises is ook zo wat he.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-09-2006 13:34] |
|
quote: Hehe, voor hoeveel moet je hebben, ik moet vanmavond nog langs de shop |
|
we kunnen anders wel zo'n weiland volplanten met zaad voor volgend jaar alvast |
|
quote: FRNK de grasnaaier |
|
Ik wil best wat zaad in dat weiland dumpen, huhhuh |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
neheee, dat bedoel ik toch niet.. |
|
Jaja, zou ik nu ook zeggen |
|
jij wel ja |
|
quote: Hmm, jij zei het toch hoor.. |
|
quote: |
|
kzei toch ook jij damnit hehe ONFUCKINGTOPIC |
|
zininzininzininzininzininzininzininzininzininzininzinin zininzininzininzininzininzininzininzininzininzinin |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |