|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Probeer je me over te halen slet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Van het hele beroerde soort ook nog Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hmm niet speciaal, hoe meer zielen hoe meer vreugd en ben stiekum bang |
|
Lol, het onderkruipsel gaat waarschijnlijk zijn excuses aanbieden. Doet ie bij mij ook elke keer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ach, Salacious Gods is best wel ok. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Staat er ergens ook een TV met het voetbal erop? Dan kan ik af en toe ff een update krijgen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Jezus zeg, echt weer nederlands. Er is ook eens een keer iets gratis, werkelijk iedereen gaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
oeh he nee, eens gezien vond het niet wat. oh weersverwachtigen zijn beter geworden [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-09-2006 14:29] |
|
quote:Sjeeesis, tokkie .. blijf dan thuis |
|
Zo meteen die kant op Meteen maar op zuipen zetten daar! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Precies! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hey, morgen wel een beetje fit he! Anders krijgen we van die wazige foto's op de FP. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Maaaarrrrr, er zijn andere bands die ik nog nooit gezien heb. Mindscan, Engine of Pain.. ook wel leuk .. En al die fijne mensen he .. |
|
quote: Gheghegheghe, don't worry & stay horny "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
*houdt zich in* |
|
Braaf "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Ik doe m'n best Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Woei, een fruitmand. Toch wel met sinaasappels erin? |
|
Voor de grip? |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
gheghe satan's got me by the left orange |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe, waarschijnlijk een vijfje "doe maar wat", maar ik wil ook wel wat improviseren hoor. |
|
Yay! Zin in!! Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |