|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ga maar eens rondsnuffelen bij poppodia zou ik zeggen. Bij ATAK lopen bijvoorbeeld ook wat bijzonder capabele mensen rond, en die zijn daar ook vrijwilliger. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
@ FRNK Ehm, verkeerde ge-quote? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 03-09-2006 22:57] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ik ken een zekere jbassist [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-09-2006 22:57] Je moeder. |
|
quote: Wellicht voor volgend jaar. Geluid was wel beter dan vorig jaar in ieder geval, dat was toen helemaal een drama. |
|
quote: Nee joh, wij zijn veels te min voor hem toch.. zo'n festival als de onze.. |
|
quote: mwa ik las uit zn post een andere context Je moeder. |
|
quote: Hee super, bedankt he! |
|
quote: heyheyhey, ik vind occult een tegek festival waar komt dit vandaan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat kan. Als ik het zo lees, is het net alsof hij blij is dat op een festival waar hij zelf niet bij is geweest, het geluid niet goed verliep en daar erg hard om moet lachen. En dat (als het zo bedoelt is) is erg jammer, want een ieder heeft toch hard zn best gedaan en we ontvangen graag tips hoe het volgende jaar nog beter kan verlopen. Maar graag over de mail zodat het verzameld kan worden en er wat mee gedaan kan worden. Naar wat ik hoorde gaat er dit jaar dus wel een evaluatie plaats vinden waar de geluidsman(nen) bij zitten. Dus sja, we doen ons best en meer kunnen we momenteel niet doen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat het mij ook behoorlijk gestoord heeft, hoe de rest van de organisatie er over denkt weet ik niet. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-09-2006 23:11] |
|
Was niet zo bedoelt, excuus als het anders overkwam ik heb zelf ook menig blunder gemaakt en als ik niet moest werken was ik er ook zeker geweest! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nouja wellicht volgend jaar dan. Nu ga ik slapen, ziekig zijn en tering moe is geen goede combinatie. Maar nogmaals.. bedankt allen enne Mindscan, jullie kregen een compliment van bezoekers wegens de dames |
|
Inkijk van de onderkant Maar die ene muts (niet die van Snaack) moet niet meer zeiken da'k te lang zit te schijten [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-09-2006 23:18] |
|
quote: Ghehehe, er stonden wel mannen bijna te kwijlen ja. |
|
Jah tss dat kwam gewoon omdat het een donders vette band is [edit]Dat 4-slangs-waterpijpapparaat van Murdering Monk heerschte de pan uit btw [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-09-2006 23:25] |
|
quote: Mwhahaha,en ik was daar 1 van SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
Zo, weer thuis. Feestje in de docter in zwolle was ook cool, baco's smaakten te lekker ! haha Maar occultfest: We hebben een te gekke dag gehad, ook ben ik blij dat we goed ontvangen werden, mede ook omdat we een andere zanger bij ons hadden dan normaal, maar desondanks ben ik blij dat we zo goed zijn overgekomen. De setlijst hadden we bewust aangepast aan het festival (oudjes gemengd met death metal klassiekers). Enige minpunt: Geluidsman op het podium had de ballen verstand van zaken, hij plaatste in eerste instantie de microfoon voor mijn kast voor een gedeelte waar niet eens een speaker zit, verder vergat hij een mic te plaatsen voor de kast van de tweede gitarist, en toen we hem daarop attent maakten haalde hij de mic weg bij de bassist en plaatste die mic bij de gitarist neer. Al met al is het toch goed gekomen en was het geluid verder op het podium prima toen we eenmaal aan het spelen waren. voor de organisatie verder ! |
|
Zo .. fuck .. leuk feestje Alle foto's zijn gesjopt, er is niets van waar. |
|
quote:Monk heeft dat ding laten staan; heb m nu in de auto. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: LOL What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bla |
|
quote: DAT is een quote waard! |
|
Ik geloof dat dit één van de normalere foto's is waar ik en BRG op staan ... |
|
quote: Als Mindscan nu nog niet doorbreekt weet ik het ook niet meer Damn... hebben jullie Jenje poppers gegeven? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |