|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou bij deze heb ik dan ook nog wat fotootjes en ik heb me erg goed vermaakt, leuk festivalletje http://s22.photobucket.com/albums/b326/Mirandarijntje/Occultfest%202006/ |
|
quote:Aaaah ja. Ik wasse... Alweer begonnen met uhr. Drinken. Disko Disko Partizani |
|
quote:leuke foto's |
|
Hellll Yeahhhh Zillahhhhhh |
|
quote: thanks, als je de rest van EoP wilt hebben dan hoor ik 't wel |
|
quote: en ik dan |
|
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRIJNNNNNNNNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTTTJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Jaaaaaaa, jij bent altijd bezet!!! Tuurlijk jij ook |
|
Miiiiiirrrrrrrr. Kijk, da's beide dames in een keer. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
helaas tot onze grote spijt is brute boerke na occultfest opgenomen in een pshychiatrisch ziekenhuis dit wegens de vele vreemde uitingen en gedragingen op dit festival ik wens je veel sterkte bij de verwerking van dit trauma!!!! cheerz lefert |
|
quote:Inderdaad iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: dan ben je niet degene op de foto die ik poste hehe. maar nu weet ik wie je bent ja ik was dat ventje met bril en duvel petje (vanaf zaterdag) edit: ziet die andere die ik dus bedoelde ook op zm? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-09-2006 1:37] Je moeder. |
|
Da's toch PINGEL??????? topgastje, ken em nog met lang haar en toetsenspelend in Stigmatheïst. Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaheerschdude die rechter dusch hé [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 06-09-2006 1:30] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik zou het niet weten, gezien ik niet weet over wie je het hebt...of het is nog te vroeg in de ochtend...?!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
theedoek : haha ik ken em ook sinds stigmatheist ja. Toen had ie nog een behoorlijke mat Mier : coole (en zatte ) pics!!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-09-2006 9:20] |
|
Das idd Rene (alias Pingel) nu dus toetsen spelend in Sun Caged (mijn bandje) en god, wat een foto weer hahaha |
|
Nee, ik heb wel eens aantrekkelijkere siamese tweelingen gezien Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mag deze dan terug (welke was het eigenlijk, ben nog niet gaan kijken welke is mis enzo. |
|
quote: o de foto die ik poste, werkt niet meer... uhm tsja dat andere meisje bij jullie tent met kort zwart haar en een zwolse "stad als theater" jas. even foto zoeken edit: die naast nico edit2: we dwalen af [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-09-2006 15:55] Je moeder. |
|
Het die een huisdier op de kop, of wat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
da's Blair Witch huisdier haha.. Jan's dooie cavia? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-09-2006 16:03] |
|
ah verrek, nog een zm'er gespot dus Je moeder. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Johan, effe serieus!! Hoe is 't met Lefert?? Bla |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |