|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja precies! In fukkkin'Hoogeveen, holy crap Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat idee had ik al ja! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-08-2006 23:58] |
|
Jullie kunnen ook naar Rotterdam. En voor de neuzen onder ons: JA DAT IS OOK GRATIS. |
|
Hou je bek man! Occultfest wordt veel gezelliger "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Alleen lelijke kerels gaan naar BOA .. jij .. mental .. 2 goede bewijzen voor deze stelling! |
|
Jenje braaf "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
|
|
quote: dankje In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Gister nog twee Occultfest wildplakkers gespot! Ik heb natuurlijk even gezegd dat dat niet mag! De boefjes. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hier ook allemaal aanplakdingen in Winschoten. Heeel vreemd. Regeer zeker? Disko Disko Partizani |
|
|
|
Ach man, dat wordt hardstikke leuk! Voor Reggae Sundance was hetzelfde voorspeld, en er was een bui van een uur, de rest zon, IK WERD ZELFS BRUIN! No mather the weather. Disko Disko Partizani |
|
tuurlijk word tje bruin of die raggae sundacne crap! h Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:kans van 55% dat er neerslag valt,is laag hoor ... hangt of staat beetje met wat een H vanuit het zuiden gaat doen |
|
quote: Reggae Sundance. Dankuwel, alstublieft! Disko Disko Partizani |
|
quote:Ik maak me dan ook meer zorgen over die 80% neerslagkans als ik op zondag mijn tent weer moet inpakken eigenlijk. |
|
quote: oh, bitchen over spelvouten, blijft idd een goede ja.. dank u wel.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
offtopic : Irritante Klootzak : alles goei ? Ik wil graag die 7" nog hebben ! lampje |
|
quote: Dank je! |
|
quote:Ah kijk, dat boeit mij dus weer niet Maaaarrrrr als ik zo weerkaarten zie, gok ik dat de neerslag met name in het westen valt .. |
|
Misschien kunnen we die christenen daarvoor laten bidden? Als ze er toch zijn kun je ze net zo goed functioneel en strategisch inzetten Verrassend triviaal |
|
Check! Ik kom ook nog steeds! |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |