|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Occultfest zuigt hoor. BOA was echt wel toffer. hoe was mindscan ??? Fuck the world and fuck you |
|
wat een geluid zeg... |
|
Was idd. zeer amusant allemaal Stormrider |
|
Was leuk. Van de muziek heb ik niet zoveel meegekregen, ik ging voor het lekkere eten. Ik vond Mindscan en Stormrider de leukste bands van de dag . Het stompzinnigste vond ik Eluveitie. Met zo'n onversterkt fluitje een beetje headbangen en er loos op blazen terwijl om je heen allemaal amps staan die 120 decibel aan metal uitblazen kwam op mij iig erg stompzinnig over, maar misschien is het een grap die ik niet begrijp... Net als die corpsepaint van die black metal bands trouwens, pfffffwrrrt . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bier was goed Beste band van de dag toch zeker wel : PORTALL Sfeer was prima en geluid liet helaas af toe te wensen over, vooral bij Eluviete was dit het geval, waardoor viool en dat aparte apparaat en de vocals soms niet te horen waren. Volgend jaar maar weer. |
|
Super gezellig festival Heel veel ZM-ers, heel veel bier, heel veel gezelligheid en nauwelijks slaap. |
|
quote: Eluveitie was erg lastig wat betreft geluid, veel instrumenten enzo. Dat ging helaas niet helemaal goed en daardoor kwam het niet echt goed over. Jammer, want het is toch een geweldige band. Er waren inderdaad wel wat meer problemen met het geluid, maar we hebben ons best gedaan en was al beter dan vorig jaar haha. Ik wil even iedereen bedanken voor een zeer geslaagd festival, waarbij de gezelligheid dit jaar de boel naar mijn mening overtrof. Ook de bands waren super, zowel op het podium als achter het podium. Gezamenlijk met bands, vrijwilligers en bezoekers hebben we er weer een mooi feestje van gemaakt. Zelfs de weergoden waren mild gestemd.. behalve vandaag dan. |
|
quote: Hm. Ik ben afgehaakt omdat niemand die ik ken daarheen zou gaan. Had ik geweten dat jíj daar zou zijn... Bareuh... |
|
quote: Ik was de mystery guest dit jaar... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Zeer gezellig, volgend jaar weer. |
|
quote: Niet eerder de hystery guest? Bareuh... |
|
quote: Volgens mij was ze zeer rustig, dacht dat ik dr zag lopen.. iets met rokje en kousen? |
|
ik voel me niet goed, hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Het was weer leuk. |
|
quote: Zeer rustig indeed. Ik ben alleen hysterisch als ik op een podium sta. Het was iets met een rokje, een kanten legging (eighties Madonna, baby!) en Dr. Martens. Oh, en een roze zonnebril natuurlijk, essentieel voor de festivalbeleving. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Nou voorruit, omdat je een vrouw bent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En een camera.. jaahaa ik heb jou wel gezien hoor. Trouwens, nog meer mensen met knallende koppijn, keelpijn en koorts? Verdomme zeg. |
|
Hoe was Sinister? |
|
Zo. En nu ben ik echt naar de tering. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wel gaaf, ik vind alleen Aad op zang niet zon succes, en er mag wat mij betreft toch wel weer een 2e gitarist bij, maar das mijn mening, optreden ansich was goed. |
|
Zeer geslaagd feessie Blij dat ik niet met de auto was hehe. spelfout weggehaald... |
|
|
|
|
|
Is dat die dj die maar 2 cds bijhad? Master of puppets en maiden, meer heb ik niet gehoord, hehe |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |