|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
ja buurman was wel brak toen |
|
quote:ja donders! |
|
quote:Ook al was ik er niet bij, toch heb ik een zeer sterk vermoeden welke vrouwelijke hoofdrolspeler daar debet aan was |
|
quote: Kan die wel normaal op de foto? |
|
Dat is normaal toch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee die was ik niet...mijn haar is nog steeds voor de helft lang...op een van de foto's sta ik met Daantje en de middelvinger van Paultje!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik ben nu pas bijgekomen.... |
|
quote: Kop valt wel mee. Wel een onderkinnetje zo te zien Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
das de enige foto waar ik mezelf op kon ontdekken.. voor de rest heb ik t allemaal aardig ontweken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: SoD blijven ook echt de mietjes van de BM/Gothic scene. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-09-2006 13:45] |
|
serenade of darkness heeft volgens mij weinig of niets met black metal te maken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
sja, wat een saaie band was dat zeg...zo standaard zie je ze niet vaak meer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Karakteristiek voorbeeld dat laat zien dat je meer moet doen om spannende muziek te maken dan je synth op 'strings' zetten... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
die gasten zouden moeten stoppen en roadie worden van een slechte band, als ze dan al ergens bij een optreden zijn moeten ze tenminste van t podium af tijdens t optreden In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Dit hek toevallig? If so: sorry |
|
nee t was een hek zonder dude met hamer ervoor In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: mwa half lang zwart dan kan die foto niet zo snel vinden... edit: die linker? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-09-2006 16:09] Je moeder. |
|
die rechtse das die waas die in dat roze pakkie rondhupste toch.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
yeah, herr ziege Je moeder. |
|
quote:Die kwam zaterdagochtend ook bij het ontbijt langs. Allemaal brakke mensen die van hun kopje koffie staan te genieten, komt hij tussendoor: ``Could you do me a favour? I need a beer.'' |
|
terwijl hij er meer uitzag alsof hij een nekschot nodig had In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Precies, die linker!!!Maar kijk anders maar ff op mijn punt: http://moons.punt.nl staan ook nog 2 fotootjes op. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ik was om 8.00uur mijn tent al uitgeschopt heur. quote:Mijn lijf kon mij dikke kop uhrr, onderkin niet goed meer dragen. Disko Disko Partizani |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |