|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, ik heb er verder nog niets van gehoord, dat kan dus prima. Brujeria gaat inderdaad pas zaterdag. Maar van Stiggy wist ik het nog niet. Maar het kan best. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
heb geen OV meer, dus alle beetjes helpen |
|
Beter, overmorgen met de trein richting Hoogeveen, heb er zin in |
|
quote: Ik bedoel dit gekkie! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Het scheelt inderdaad gewoon geld. maar ik zeg nergens dat ik dat per se wil, we komen ook wel als ik geen reservering meer te pakken krijg hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Goed zo!! Nou, live vanuit Fort.. straks weer naar het terrein en het ziet er goed uit. De torens staan er al en vandaag wordt het podium opgezet, de omheining gaat ook mooi vlot. Een ding kan ik verklappen en dat is dat het terrein er gezelliger en knusser uit gaat zien dan vorig jaar en dat de camping dit jaar een stukje groter is. Wij hebben er zin aan, zo te lezen jullie ook |
|
Goed bezig |
|
Damn, ik wil niet nog 2 dagen moeten werken |
|
Ach joh, nog maar 1 15/16e dag |
|
quote: Neem waarschijnlijk m'n nageslacht mee. Dit onder het mom van opvoeding natuurlijk En ik moet zondagavond de nachtdienst in. We gaan vanaf aanstaande week definitief de drieploegendienst in, en aangezien drieploegendienst een aanslag op je kadaver is, heb ik geen zin om al een beroerde start te maken. spelfout weggehaald... |
|
quote: Tja, als je het zo bekijkt |
|
quote:Ah prima, zie ik je daar wel |
|
quote: Dat zal zeker. En of dat prima is bepaal ik zelf wel |
|
quote:Volgens mij moet iemand hier eens een fikse orange grip om zijn testikels hebben ... |
|
quote:Volgens mij moet iemand hier eens een fikse orange grip om zijn testikels hebben ... |
|
maar liever niet van jou |
|
Doe ik het wel voor je, hehe |
|
Graag |
|
Als het vanaf morgen zulk weer is als vandaag... Zou ik heel blij mee zijn! Disko Disko Partizani |
|
30% kans op regen morgenmet een lekker tempratuurtje( 22 graden) , Zaterdag iets minder en ik zorg er wel voor dat ik Zondag zo snel mogelijk weg ben. |
|
Zaterdag ziet er niet te florisant uit .. ik gok erop dat de voorspelde neerslag in het westen valt |
|
quote:Zo hee! Het oeroude cliche 'Verstand komt met de jaren' komt hier even om de hoek kijken. Wel een beetje laat, maar goed Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
net terug van vakantie, bijna Je moeder. |
|
Morgen avond al lekker in drinken op de camping |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |