|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is er mis met Lefert dan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dan is de post ineens niet meer dan logisch. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Soort van excuus voor raar gedrag. |
|
quote: Die naast Nico kwam met Nico en ze heet Wendy...liep stage in Popfront?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:hahahaha wat vreemd zeg johan heeft zich daar toch prima vermaakt en netjes gedragen???? |
|
quote:met lefert zal het inmiddels wel weer goed gaan gister was ie nog niet erg te pas maar zal zn vitamientjes al weer gehad hebben |
|
beter het was inderdaad een enerverend weekendje |
|
quote: Ja precies, plastic in de fik zetten onder de biertent is uiteraard erg netjes. |
|
volgens mij waren er 2 johannen... |
|
quote: Dat heb jij wel goed. Misschien zelfs wel drie, wie weet! Maar punxxy is dus Broeke. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik begreep het al niet helemaal |
|
quote: Jij weet dat je ze in levende lijve wel uit elkaar kunt houden. Hoe ben jij eigenlijk terug gekomen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
terug gereden met johan en leen. als ik al niet beroerd wás werd ik het wel wat z'n rijstijl |
|
Valt toch best mee? Haha tenminste, als ik er in zit dan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
het lag dan ook waarschijnlijk aan mijn maag moest daarna nog dik half uur in de bus, waar allerlei mensen ruzie kregen met elkaar vanwege een flirterige buschauffeur man, wat was ik brak toen ik thuis kwam was jij zelf met de auto? |
|
Ja, handig zo'n rijbewijs. Samen met Marleen die kant op gegaan vrijdag, zondag zou je bij Johan eten dus is ze met hem weer mee terug gegaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:hee mayo het was toch occult-henge??? ooh nee het was stonehenge ach alles wil wel in de hens!!!! |
|
quote: geen idee, kende der niet tot dit weekend, hoewel ik der eigenlijk nog steeds niet ken edit: viel wel op dat ze met nico was gezien ik ze 90% van de keren samen zag blair witch, post es [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-09-2006 5:52] Je moeder. |
|
quote: Hoho, da's een andere band dan de foto met de spuitbus, mijn waarde! |
|
quote: Euh, dat weet ik wel. Ging alleen effe om de paintlink spelfout weggehaald... |
|
HELP!!!! Daar gaat mijn anonimiteit... |
|
Iemand het kranten artikel in het Hoogeveens dagblad al gelezen/gezien? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nee www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ikke lekker wel! Misschien scan ik het nog wel even in. Of niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |