|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Tering... |
|
Heb der zin 'an! Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: M.. in Hoogeveen? Gezelliggg |
|
|
|
WOW www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ja, als M. komt dan weet je het wel! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 29-08-2006 17:30] Subtiel kamerolifantje |
|
Vast nog niet in dit topic. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-08-2006 17:29] |
|
Brakke koppen ftw!!1! Het heerschende PalthePop? |
|
quote: Neeeeeeee, BBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRMMMMMANNN, BBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRVROUW & ik zei de gek, op het weergaloze Palthepop! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Afgelopen zondag heeft Jim volgens mij jouw exemplaar van Martijn gekregen. Dus zou technisch gezien deze week geregeld moeten worden lijkt me! Jim heeft je thuisadres? |
|
heeft iemand al gehoord van een aantal christenen die een petitie ofzo gaan indienen en handtekeningen gaan verzamelen om dat occultfest te stoppen vanwege *satanische* bands. heeft trouwens voor zover ik het weet geen effect gelukkig. er waren zelfs een paar van die jezuslovers die de hele dag wilden gaan bidden. (heb ik ergens gelezen op een refoforum) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ja. |
|
quote: Oh echt? |
|
Hebben ze dan ook echte Jesus cards? Ik moet mijn verzameling nog aanvullen [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 29-08-2006 20:19] Hatsjikidee! |
|
Unholy Mary, relatie met God? Hmmm, even je buik checken komend weekend. |
|
quote: me???????????? signature |
|
@Schaap: niet die Mary wolharige Hatsjikidee! |
|
l.i.j.s.t.j.e. - Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Judge M. + aanhang - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor - Murdering monk + vriendin - Tucker 10-4 Harley - Sargatanas+aanhang - Illusione + Denkbeeldige harem - Zillah - Mutilator - Carnagath + aanhang - Blonde Rockgod + aanhang - NecRobert - Stigma - Nix - Brujeria - BoL - Ghislain Lambert+ vrouwtje - Ohneschwanz - De Ulk - - Rajackar - Ralph (waarschijnlijk + vriendin) - Buried_alive - Rapture - Bitchslap - M. - 7th Fallen Angel |
|
|
|
Inmiddels is het niet meer mogelijk om te reserveren. Uiteraard kunt u op zaterdag 2 september aan de kassa nog tickets kopen voor zowel festival als camping. Praktische informatie: - Vrijdag 15.00 uur gaat de camping open - Zaterdag 12.00 uur gaat de festivalweide open - Zondag 12.30 uur dienen de laatste camping bezoekers het terrein te verlaten. |
|
quote: Jaja, dat heb je gewoon zelf neergezet, vieze smeerpijp. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: |
|
Update: - Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor - Murdering monk + vriendin - Tucker 10-4 Harley - Sargatanas+aanhang - Illusione + Denkbeeldige harem - Zillah - Mutilator - Carnagath + aanhang - Blonde Rockgod + aanhang - NecRobert - Stigma - Nix - Brujeria - BoL - Ghislain Lambert+ vrouwtje - Ohneschwanz - De Ulk - - Rajackar - Ralph (waarschijnlijk + vriendin) - Buried_alive - Rapture - Bitchslap - M. - 7th Fallen Angel we gaan het niet redden helaas |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |