|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Is er btw nog plaats over aan die bbq? |
|
quote: Wacht... dan rij ik over Steenwijk. Haal ik Brammetje ook meteen op. Brammetje op de BBQ Olé !!! |
|
Aanwezig |
|
quote:Krijg net n sms van Flappie dat ie er misschien niet bij gaat zijn ivm ziekte. Dus haal ik zo'n instant ding, wat bolletjes en een pak met 12 van die hamburgers. Als er meer mensen willen meedoen haal ik 2 pakken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Versch vleesch FTW!!!11!!! Oh en niet vergeten Mayo even roepen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oooohh! BBQ! Vleesch op vuur! Paultje oooookkk, Paultje oooookkkkkk! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ik eet mee (vergeet toch vast zelf wat mee te nemen hehe) heb je ook shoarma met käse? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-08-2006 20:59] Je moeder. |
|
quote: I'd wish... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
maareh, goed dat ik alsnog mee eet, ook al is er geen overheerlijke shoarma? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-08-2006 21:21] Je moeder. |
|
quote:Pfffft... Ik neem dus 2 bbq's mee, 1 om aan te doen en een voor de zekerheid en neem 2 pakken burgers mee en een paar zakken bolletjes? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je kunt natuurlijk ook het nummer van de plaatselijke pizzaria opzoeken en een pizza laten brengen. Net zo makkelijk en wel zo lekker. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: en het bonnetje meenemen Je moeder. |
|
Of je neemt een blik doperwten en wortels en een lepel mee, wedden dat het op de zondagochtend een hemels ontbijt zal zijn? |
|
quote:Men vertrouwt mij kenbaar met vuur en vlees. Wie ben ik om daar tegenin te gaan? quote:Dan heeft de organisatie al knakwörsten klaar, wat ik je brom. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik hoop voor jullie dat het festival weer beter word als dit "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: EN NOU IS HET GENOEG! Jammer dat je net niet jarig bent, anders had ik wel even wat "leuks" geregeld |
|
quote: Het heeft hier een tijdje geplenst rond het avondeten, daarna zo goed als droog met hier en daar een kleine verdwaalde spetter. Het is goed te doen, morgenochtend wordt er een grote schuiltent neergepleurd. |
|
Mayo! Alvast gefeliciteerd met je 1 jarig jullie-bij-elkaar-zijn-jubileum! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee dat was eh de week erna ofzo of die daarna. |
|
Ik wilde eigenlijk een paar foto's posten van de opbouw maarre geen usb aansluiting hier te vinden. |
|
Nee, dat was op Occultfest! En of dat nou 1 sept was of 20, maakt niet uit. Occultfest is Occultfest. Wel handig vieren zo! P.s. Wanneer komt de eerste Occultfest baby? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: mischien is het hier erg veel kutter als bij jullie, het heeft de hele dag geplenst! Goed om tehoren dat het daar beter is in iig!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nou, als het goed is staat er een vrouw van een vrijwilliger op het punt te bevallen. Uitgerekend is ze in ieder geval |
|
Oei, prachtig ontweken weer, Mayo . I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |