|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:De hele waterpijp ineens! Monk legt m in mn tent dussem... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
en.. OEH Vast beter dan die zelfbouw van op Stonehenkie-camping [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-08-2006 14:23] |
|
Hoe is het eigenlijk op de camping? Haring aan haring, of valt het wel mee? |
|
Viel vorig jaar wel mee hoor staan wel pics van op de site |
|
Camping was wel vol, aangezien een stel lui ook ergens anders moesten staan. |
|
quote: Nou...dit is een zelfmaak van afvoerpijp en benzineslang, van toen ik me ooit verveelde. Maar je kunt er wel met 4 man tegelijk aan hangen, dus kan nog gezellig worden, hehe |
|
quote: Occultfest is ook deels overdekt dus er zijn wel schuilmogelijheden tegen een regenbui, dus dat is geen reden om niet te komen menschen! see you at occultfest! |
|
Joa maar niet op mekaar gepropt toch? Meer dan dit uitendelijk? : En wij stonden hier toen |
|
quote:Haha maar ff wat voordeelzakken inslaan dan |
|
Klopt, er was meer dan genoeg ruimte ja. Het is geen graspop. hehe. |
|
quote: Hehe, je moet nog wel als bij zo colafles waterpijp een joint draaien, tebnzij je zn stikje van een echte pijp overhebt, kan ik die in de benzineslang gooien. Je kunt wel in een hijs een complete wegwerken, dus wees gewaarschuwd, hehe |
|
Hehe yeehaa Tijdje terug een waterpijpje van Natasja gekregen. Toen ik daar een flinke hijs van nam (wat hasj op dat gaasje gelegd) ging ik meteen over de nek [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-08-2006 14:52] |
|
Zo'n colafles bong is echt zware heersch. Heb een dergelijke huisvlijt-constructie vorig jaar een keer ook eens mogen bewonderen, en het hakt er inderdaad heel wat harder in dan een gewone hijs. Geweldig ding She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ah, dat doet me denken aan Big Billy, mooie tijden. Kenkerjunks. |
|
quote: Moet je ook niet met hash doen, dweil |
|
jah 'k had geen wiet. Had wat sjek dr op gedaan ook trouwens. quote:Haha yeah! Erg makkelijk te maken ook :D |
|
quote: Ik draai nooit met shag, rook ik ook niet, dus vandaar. Maar er dan een draaien met Van Nelle export en via die waterpijp is gegarandeerd feest, hehe edit:hoezo je had geen wiet? Je woont toch praktisch boven een shop? En dan zeggen ze dat ik lui ben, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 30-08-2006 15:13] |
|
haha nee ik moet helemaal de hoek om. Da's toch zeker 30 seconden lopen, gekkie! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 30-08-2006 15:16] |
|
quote: Stel je niet aan man, ik moet verdomme 30 minuten in de auto zitten voor ik uberhaupt in de buurt van geevolueerde beschaviong kmo, denk maar na hioelang ik erover doe |
|
Goh, geen wiet-taxi in de buurt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Wilde ik net al zeggen maar ging ff mis, vandaar die stip haha, maar daar hou ik je aan! |
|
quote: Nee, helaas... En de thuisdealers die in de buurt zitten dat is ook drie keer niks... |
|
[edit]@ Aphrodite met stip quote:Die-hard Als ik ook geen hasj meer in huis zou hebben gehad, was ik wel ff de hoek omgegaan ja Mooi man, dit drugstopic [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-08-2006 15:22] |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |