|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Iemand Contradiction gezien? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Zo.. De backline staat weer thuis, het festivalvuil is van mijn immer met bier doordrenkte lijf gewassen en ik geloof dat ik weer nuchter begin te worden. Wat was dat een ontiegelijk gaaf feest zeg!! Vrijdag: rond 18h begonnen de backine in te laden, volgens schema rond 18h45 de maximale belasting van het Nederlands wegdek gaan testen met een schandalige wieldruk. En toen.. File. Bij Gouda Bij Utrecht Bij elk gemiddeld kutstadje dat we tegenkwamen.. Dus, in plaats van 2 uur reistijd bijna 4 uur onderweg geweest en rond 22h30 op de camping gearriveerd. Zoals mijn teerbeminde collega Illu al postte vrijwel tegelijk met Raj, Illu en Burning Witch (als mijn geheugen me niet in de steek laat.. EDIT WEL DUS) UNHOLY MARY SORRY!! Wonder boven wonder stond de tent in no-time en werden we door onze uiterst vriendelijke buren (waarvan er 1 al van de drank stond te kotsen..) geholpen met Het Oppompen Van De Luchtbedden. Wij hadden wel een pomp bij ons maar zij hadden een Elektrische Pomp. Zuipen en tegelijkertijd je luchtbed oppompen, kijk, dat is pas multi-tasking Het vrouwenwerk hebben wij uiteraard aan de vrouwen overgelaten (opruimen en het inrichten van de tent) en al vrij snel kon ik me concentreren op het Drinken Van Bier en het kennismaken met reeds aanwezige ZM-ers. De halve liters goedgeel vocht gingen er als, euhm, zoete koek in en toen ik ook nog een fles rode vodka in mijn bagage ontdekte was de alcoholocaust in volle gang. Kortom, om 3h 's nachts lag ik compleet kachel in mijn tent. Na een ontbijtje op de festivalweide en sloten koffi even wat inkopen gedaan in het middelpunt van het universum, het centrum van Hoogeveen. Snel terug naar het festivalterrein, sjouwen en de backline opbouwen. Onze bus was niet blij met het drassige festivalterrein dus mocht ome Sjaak de bus duwen. Modderballet for t3h w1nn!! ELX helaas alleen vanaf het podium gezien/ gehoord, ik was druk bezig met opbouwen. Klonk errug goed!! Daarna moct ik zelf spelen, wh00h000! Lekker gespeeld, alleen was het een beetje jammer dat die imposante side-fill naast me blijkbaar alleen een esthetische functie had. Mijn stem compleet naar de tyfus gegrunt, wat inherent is aan het niet functioneren van mijn monitor. Als ik mezelf niet hoor ga ik harder meppen en grunten.. "Autopilot no control...".. In no-time mijn spul afgebroken en afscheid genomen van mijn drumstel, als er nog tig bands over gaan spelen is het altijd weer een verrassing of het heel blijft. Gelukkig viel dat mee, ik ben nog geen schroefje kwijtgeraakt. En toen was het echt party-time Zoveel ZM-ers gezien en gesproken dat ik me afvroeg welke geregistreerde user er eigenlijk NIET was, haha. De volgende bands bewust meegemaakt: * Esker ofzo, de opener. Zaaddodend saai. * Engine of Pain modderfucking vette shit! * The Lucifer Principle : niet helemaal mijn ding maar klonk goed. En de contrabas vond ik cool!! * Contradiction : vet, maar iets te thrashy en te weinig "core" naar mijn smaak. Ga er wel een album van checken. * Portall : muzikaal gezien leuk, maar die frontman vond ik iets té zelfverzekerd. Ik zou het bijna arrogant noemen.. "Steun ons, want anders komen we niet verder dan dit.." Bah.. * Evulietieieieie dinges. Ja.. Niet mijn ding zal ik maar zeggen. Wel cool om al die middeleeuwse instrumenten te zien en horen. * Sinister: profi en strak Fijne set van oud en nieuw werk. * Stormrider: dikke heersch en feest, as usual De blek bands heb ik bewust genegeerd, want daar kan ik helemaal niets mee.. Denk wel dat deze bands meer impact hadden gehad in het donker.. Ik vergeet een paar bands, die heb ik vast gezien maar bier drinken is ook belangrijk Na de laatste noten van Stormrider moesten wij onze backline inpakken en in de bus laden. Ondanks een op modder glijdende bus is dat nog gelukt. Daarna nog flink nagepilst en ben ik uiteindelijk zo lam als een tak in mijn tent gekropen. 's Ochtends ontbeten (), tent ingepakt, totaal vast komen te zitten in de modder en uiteindelijk door de vriendelijke mijnheer met de tractor uit de blubber getrokken zodat wij het pitoreske Hogeveen weer konden verruillen voor het industriele, stinkende en criminele Rotterd000m. Geweldig festival, volgend jaar ben ik weer van de partij!!! Mijn complimenten en mijn dank voor de organisatie, zowel voor de kans daar te spelen met Mindscan als voor het geweldige festival [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-09-2006 19:47] |
|
Unholy Mary was dat, niet Burning Witch. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Alcohol heh |
|
quote: Ik heb met staan kijken naar de geluidsman. Microfoons die niet/later aanstonden bij de meeste bands Bij het eerste nummer van Elexorien stond de cd van metallica nog te draaien (master of puppets was volgens mij de enige cd die hij bij zich had,ik heb nog nooit zo vaak dezelfde cd op een festival gehoord.) Instrumenten die in volume ineens inzakten en later weer te hard stonden. enz enz enz... Maar voor de rest een puike dag gehad! Hoogtepunten:Mindscan en Stormrider |
|
Door Left Hand Path van Stormrider was ik weer in 1 klap nuchter. Ik heb ook enorm op deze band gedronken. |
|
Ik kon het vrijdag niet laten om niet even te kijken bij occult en heb me perfect vermaakt moest helaas zaterdag al weer vroeg weg maarja volgend jaar |
|
Optreden nog een beetje gelukt? |
|
Bla |
|
|
|
quote: ik viel na 20 min bijna achter mijn drumstel weg zo brak was ik voor de rest was het een meer dan geslaagd feest. |
|
Haha, heel goed! |
|
LOL! Geen idee wie dit zijn rechts, maar vette foto [Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-09-2006 20:18] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mathieu en Jenje aan het pitten? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: A HA!!! Ik presenteer u Bewijsstuk #1: Jenje die bij Elexorien bijzonder ver vooraan staat, en het duidelijk naar zijn zin heeft!! Daar gaat je reputatie, Hendriksen!! Bruce Banner |
|
Jenje lijkt ook wat tanden te missen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hi guy, thanky for being very friendly. It was a great party and I meet a lot intresting people. Would be great to visit the festival a second time. Big thanky to everybody at the festival. |
|
it's the pink german! Je moeder. |
|
quote: Ha! Ik sta verborgen achter de kerel met de legerbroek aan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
dan sta je wel héél goed verborgen |
|
Sta ik ook, die kerel staat er echt precies voor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
god, heb gelachen om die gast met die leren broek z'n vriendje zag er net zo uit als hem, met patches en al |
|
jij met je metalfobie Je moeder. |
|
ik heb GEEN metalfobie... over sommige dingen groei je heen |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |