|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Oja, ff halen. straks weer opnemen en dan moet ik stoned zijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sgoed miejonge @ MM Yay, spectre gaat weer leipe shit bouwen [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-08-2006 15:23] |
|
Ja anders gaan er veel te veel dingen goed enzo. altijd lol om dan de zooi aan te sluiten [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-08-2006 15:24] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
[edit]yay editchat als je er maar niet afhankelijk van wordt [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-08-2006 15:27] |
|
IK HEB ZIN IN VRIJDAG JA! KNEITERS KNEITERS! Muziek toch ook? Ja volgens mij was er ook muziek. Disko Disko Partizani |
|
quote: Om dat maar weer op Occultfest te betrekken, we zijn echt behoorlijk lang bezig geweest om in Hoogeveen een shop te vinden en er was er echt nergens één te bekennen. Na een lange zoektocht wist iemand achter de kassa van een schoenenwinkel te vertellen hoe we we moesten lopen om bij het huis van de lokale dealer te komen, maar we hebben het huis nooit aangetroffen. Wordt vervolgt? *X-Files muziekje* |
|
Ik weet dat er in Meppel een stuk of 4 shops zitten, is redelijk dichtbij vanaf daar toch? Maar ga niet naar Ali(weet niet of ie zo heet) tegenover de SNS en langs de videtheek, wat een afzetter voor klote spul zeg, bahbah |
|
quote: Chiel Bastogne. |
|
quote: Inderdaad je kunt best even vanaf Hoogeveen naar Meppel lopen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Handig voor de vreetkick |
|
quote: Meppel is niet echt op prettige loopafstand als je ook nog wat van Occultfest mee wil krijgen, of overschat ik de afstand? Waarschijnlijk was Ali dan inderdaad het doel van de zoektocht. |
|
quote: Hallo, ik woon in een gehucht tussen Eindhoven en Weert, en in de hoofdstraat rijden ze nog met paard en wagen, hoe moet ik dan weten hoever dat uit elkaar ligt? |
|
quote: Ah nee! Dat was ook zo, Chiel Montange, en daar had ik Chiel Bastogne van gemaakt. En je kisten zoekmaken ja! Disko Disko Partizani |
|
quote:Niet zeiken. Pieter v/d Hoogenband heeft ook leren zwemmen in dat durp van jullie |
|
O mogen er gewoon glazen flessen mee de camping op? |
|
@JudgeM Ja klopt, water genoeg hier... En die gozer woonde vroeger ook een eind van de bewoonde wereld af, hehe, wij woonden achter m, tering wat was dat afgelegen van alles... @FRNK, volgens mij niet, staat op de site [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 30-08-2006 15:38] |
|
quote: Het is toch al gauw een kilometertje 25. Maar als je toch richting Hoogeveen gaat, kun je net zo goed eerst even stoppen in Meppel om vervolgens door te gaan naar Hoogeveen. Je komt er toch in principe langs. Zowel als je met de trein als met de auto gaat. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Check, gelezen |
|
Een fijn festivalletje toegewenscht iedereen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
U ook! |
|
quote: Dank Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ook dank gvd zin in! |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Regenlaarzen aan.. hoei! Straks de trein in richting Hoogeveen en dan opbouwen Tot vrijdag of zaterdag |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |