![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nigtthmare before christmas Corpse bride Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
X-Men ![]() |
|
quote: Welke van de drie ![]() ![]() |
|
Gisternacht maar weer "the Colour of money" gekeken.. vind 'm erg lekker weg kijken. I am the 1%. ![]() |
|
is dat die film met Paul Newman en Tom Cruise (over poolwedstrijden)?? vond ik wel een toffe film. ik heb onlangs "The sting" weer eens gezien. dat blijft ook een gave film ![]() |
|
quote: Jep ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: ja die film is zeker gaaf. Er schijnt wel een film aan voorafgegaan te zijn maar die kent ik zelf niet. ![]() |
|
http://www.imdb.com/title/tt0054997/ The Hustler, heel lang geleden gezien.. die was ook gaaf in ieder geval! I am the 1%. ![]() |
|
Dr. Strangelove ![]() ![]() |
|
Blow, niet echt spannend. ![]() |
|
En deze: ![]() Die is wel spannend. Lekker lang ook [bijna 3 uur]. En er zit me verdomme een lekker wijf in. Zo'n decadent romeins keizerdochterje ofzo. Echt crimineel geil. ![]() |
|
The Crow ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
The Life of David Gale.. Erg goeie film! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Pan's Labyrinth ![]() ![]() |
|
Departement 36 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Mists of Avalon......wat een RUK film! ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Chopper, weer. quote: ![]() |
|
Eric Bana is een goede actuer. Ook in Munich. Zelf; My life as a Terrorist, the story of Hans-Joachim Klein Brick. Suck my piss ![]() |
|
quote: zekers! heb d'r flink bij zitten janken, wat een onrecht ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oh ja, daar speelde hij ook in inderdaad! Bestaat die bioscoop nog? Hij heeft voor de film nog twee dagen met Mark Brandon Read gepraat, om zich in te kunnen leven. quote: ![]() |
|
Hahahaha dat "rap liedje" van hem is grappig. quote: Laatst met een aussie gepraat over films, dus ook chopper. Volgens hem heeft chopper in z'n eigen land een hoog "daar heb je hem ook weer" gehalte/status. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 08-12-2006 23:28] Suck my piss ![]() |
|
Transamerica ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-12-2006 23:43] ![]() |
|
A Bout de Souffle => viel wel mee, grappig hoofdpersonage, saaie scenes 10 Rillington Place => had er meer van verwacht Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Hehe dat geloof ik best ja! Ik hoop dat hij ook gaat schilderen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |