|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vorige week maar eens 'Herbie Fully Loaded' gekeken. Wat een 'feel good movie' zeg! Haha, ik werd er helemaal blij van, vreselijk gelachen om alle onmogelijke dingen in de film... Te meer omdat ik vroegah ook helemaal weg was van Herbie films (ik heb ook de dvd-box ), ik zeg: op naar een nieuwe Herbie film! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gaaf zeg, heb ik vroeger toen ik klein was ook vaak gezien. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
the curse of the jade scorpion, heerlijke humor ''she's got a body that won't take a day off'' ''a day off? Not even a 5 minute coffee-brake'' [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-10-2006 11:31] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Scary Movie 4, vond alleen de eerste scene grappig eigenlijk. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Net de passion of the christ gekeken, wat een bloederige zooi "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: idd, maar ik had hem slechter verwacht na al die kritiek Faustian Spirit of the Earth |
|
Eergisteren eerst Hitler - The Rise Of Evil gekeken en direct erachteraan Der Untergang. Indrukwekkend. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Hard Candy. Best wel goed... Pedofilie is volgens mij niet echt een taboe meer, he? Ik heb dit jaar al twee films gezien over het onderwerp (The Woodsman en Hard Candy) en ben al tweemaal verbaasd over hoe ze dit nogal gevoelig onderwerp aanpakken. En nu komt er binnenkort geloof ik nog zo'n film uit, waar al wat spraak over is ivm een naaktscene van Dakota Fanning? |
|
quote: Oe die 1e heb ik ook gezien, Der untergang moet nog ff op de download. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
24 hour party people "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaa vette film!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Gister in de bios Zwartboek gezien. Leuke actiethriller. Niet meer en niet minder. |
|
Inside Man. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Binnenkort komt er een film van/door anton corbijn Over J.D. Ot; romper stomper, total clockwork orange ripoff.. Suck my piss |
|
kinsey, een zeer gave film!!! (met sex ) |
|
Superman Returns gekeken gisteren wel vermakelijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik ben mezelf alvast voor, ik ga zostraks naar alle waarschijnlijkheid Phantasm kieken. Heerschfilm [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-10-2006 17:59] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
House of 1000 corpses Het was eh.. --> |
|
quote: Buiten het feit dat het een ripp off is is het verder wel aan te zien? Niet zo'n gedrocht als Pariah bv? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik ben net naar Sl8n8t geweest, op zich best een aardige film. Maar toch 1 zeurpunt: als er geslacht wordt vinden ze het blijkbaar nodig om een soort van over te gooien en te schudden met de camera waardoor je bijna niks meer ziet. Beetje in videoclip stijl ofzo, misschien om BrEEzaHjeUgD te lokken ofzo. Wat ik kon zien qua effecten zag er overigens wel goed uit. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
koblenko zeker. das een aardig mooie special effect ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bah. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Cool, met dat synth-thema dat Entombed gebruikte in Left hand path [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-10-2006 22:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:niet ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |