![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: GAAF! @bram; eigenlijk was het gewoon een k*t film. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 18-10-2006 21:13] Suck my piss ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
|
The Mothman Prohpecies; Een vergezocht plot, maar verder wel aardig. Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Ik heb 'em afgelopen nacht gekeken. Van het verhaal was ik ook niet echt heel erg onder de indruk. Wel over hoe het er allemaal uitzag. De effecten zijn erg, heel erg goed gedaan. De omgevingen waren werkelijk geweldig, lekker desolaat. En die eeuwig sneeuwende as, wauw! ![]() |
|
quote: Ja. Ninja Scroll, gaaf! City Of The Living Dead, gaaf! ![]() |
|
Afgelopen week: Raging Bull ![]() ![]() ![]() Aliens ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Primer, zelfs nuchter onduidelijk wtf ![]() ![]() |
|
Gister "Killing Zoe" gekeken. [Dit bericht is gewijzigd door Devilicious Pem op 22-10-2006 13:28] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
The Lord of the Rings and the Two Towers extended, blijft een leuke film ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
"Perfume", tof. ![]() |
|
Iemand Lucky number slevin al gezien??? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Slithers. Samen met Bitchslap gekeken want die was er van overtuigd dat het wel een leuke film was. Zo hey, nog nooit zó'n foute/slechte zombiefilm gezien. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Night of the Living Dead (1990) van Tom Savini. Opzich een goede remake alleen jammer dat er zo weinig gore in zit. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Yes, er wordt teveel uitgelegd met flashback achtige scenes. Het verhaal zelf is overigens een adaptatie op North By Northwest denk ik. Het is wel een redelijke film [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 22-10-2006 20:12] "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
"Children of Men" Saai, elk moment een (mislukte) aanval op de "emoties" en wat is die Clive Owen toch een kutacteur... ![]() |
|
Master and Commander: The Far Side of the World Gave film ![]() ![]() |
|
quote: North by Northwest? Grappig. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-10-2006 21:12] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ja, die film is ook gebaseerd op het "mistaken identity" probleem. Overigens zijn de twee films niet hetzelfde, dus geen remake! [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 22-10-2006 21:16] "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Dat had ik ondertussen begrepen uit de beschrijvingen van beide films ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Echt waar? Ik vond hem heel erg tegen vallen. Maar dan ook echt heel erg. Misschien komt het ook omdat op dat moment ineens een hele zooi aan films met ongeveer dezelfde achterliggende gedachte uitkwamen. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ik vond master en commander ook een behoorlijke film "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Ja, dat eenzame en die as was echt te gek, alleen toen dat bed begon te leven had ik het eigenlijk wel gehad met die film. Gisteren Land of the dead gekeken, erg vermakelijk, gewoon lekker zinloze zondagmiddag film. En zag ik daar nu een gastrol van Ed O'Neill als zombie waarmee je op de foto kon in die discotheek? Vanavond maar eens 28 days later kijken. lijkt me ook wel grappig. ![]() |
|
Haha, gisteren ook Land of the Dead gekeken, lekkere film! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
28 days later is idd een leuke film. Vrij standaard verhaal maar ik vond het wel goed weergegeven. Ohja, ik heb nog een aantal dvd's liggen die ik nog niet gezien heb en nu is mijn dvd speler naar de Kanis&Gunink. Verdammt! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-10-2006 9:51] Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |