![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, ik snap het wel...maar daar moet, naar mijn mening, dan tegenover staan dat het een wat sneller verlopende film is zodat je niet verveeld raakt. En dat was niet het geval... ![]() |
|
quote:Hij was echt wel sneller dan the Shining ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Het was voor mij zo'n film waarvan je aan het eind denkt "huh? Is het plot al geweest dan??" Idem met Van Helsing. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ik vind hem geweldig ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Hehe ja, het verhaal is echt bizar raar opgebouwd, geen duidelijke rode draad for starters. Ik vraag me ook af hoe dat boek moet zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: En die was dan ook voornamelijk interessant vanwege een briljante Nicholson...you're doing this on purpose aren't you? ![]() ![]() |
|
quote:Precies! Bij gebrek aan Nicholson moet het sneller --> Queen of the Damned. Tralalalalalala! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: idd, maar dat gebeurde niet ![]() ![]() |
|
saw 3 en dejavu. allebei gaaf. ![]() |
|
Saw 3 ga ik morgen kijken.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Moet Saw3 ook nog zien. 2 ook nog trouwens. Durf natuurlijk niet alleen dus daar ga ik nog even iemand voor strikken. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
ik vond 3 behoorlijk gruwelijk. meerdere momenten met de handen voor de oogjes gezeten. en vingertjes in de oren...boren in schedels maakt zo'n herrie! ![]() |
|
![]() Is natuurlijk wel een goed excuus voor een date, dat je het niet alleen durft te kijken. Maargoed....moet ik eerst iemand vinden die ik naast me wil hebben stinken in de bios. *zucht* Huur m wel een keer. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
*meld* ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: nope! heb totaal gestripte computer/verbinding/aplicaties geen java what-so-ever hier. dus kan niet tegen die genante vertoning aankijken gelukkig. ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Silence of the Lambs ![]() ![]() |
|
Gisteren Ace ventura ff gekeken op tv.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
En? En? En? ![]() |
|
Erg in de stijl van Napoleon Dynamite natuurlijk, zelde regisseur dacht ik ook. Verder speelt JB vooral zichzelf. Als je van die aparte humor houdt zoal ND dan zit je gebakken. Maar jij hield wel van die film dacht ik, dus dat komt goed ![]() Ik vond hem gaaf ![]() |
|
Gaaf! ![]() Napoleon Dynamite is eigenlijk helemaal niet mijn soort film, maar ik vond hem wel geweldig ja. En Jack Black vind ik over het algemeen sowieso erg gaaf, dus ik ben benieuwd! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |