![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
United 93 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
28 days is gewoon grappig, toen ie net uit was wel gezien, maar staat me niets meer van bij.. was gister bij de videotheek, en kon 6 dvds meenemen voor 15 euro. Land of the dead al gezien, wel geinig, en verder staan voor deze week op de lijst: 28 days later, King Kong en The Machinist, en romanticus als ik ben dacht ik ook aan mn vriendin, en voor haar maar Chronicles of Narnia meegebracht, en Exorcism of Emily Rose (hoewel die me opzich nog wel boeiend lijkt) ![]() |
|
6 voor 15? Waar dan, waar dan? Ik zag laatst een box met Dawn of The Dead en Shawn of The Dead in 1. Hoe gaaf is dát! Dawn of The Dead heb ik niet gezien ( ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Dat was in de videotheek bij mij op de hoek, gewoon ex rentals, meeste videotheken hebben daar wel een bak van staan. ![]() |
|
quote: Die heb ik 'ns op een avond gehuurd en er meteen twee keer naar gekeken... en het hele systeem dan nog niet snappen. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
ctrl+c, ctrl+v ![]() http://www.imdb.com/title/tt0427944/ Thank you For Smoking, lichte grappige film over dé lobbyist voor de tabaksindustrie (fictie). Je ziet hoe die industrie zich staande moet houden in het niet aflatende gezeik over gezondheid en andere irrelevante zaken. Zijn taak daarin is om de waarheid een lichte duw in de juiste richting te geven of een nieuwe waarheid creeëren, wat hem met veel flair lukt. De film kabbelt rustig voort maar het trage tempo stoort nooit. Het is een comedy, maar dat niet de over-the-top crap die tegenwoordig gemaakt wordt, gewoon lekker ontspannend veel glimlachen of grijnzen, soms een wat uitbundiger lach. Weinig bekende names, vooral bekende faces* wat ook wel zo prettig is eigenlijk. Het verhaal is aardig, voor een comedy erg goed dus. Niet teveel moralistisch gezeik, amper melodrama, wat een opluchting. Zeer de moeite waard! *bonuspunten voor wie de quote uit de film kan halen, kuch... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Urotsukidôji, leuk natuurlijk! True Romance, ook! ![]() |
|
quote:Ik vond 'm erg goed gemaakt eigenlijk. Het is mooi gefilmd en je wordt steeds meer meegezogen in de angst van de passagiers. Wel raad ik iedereen aan de film in de bios te zien, want dan heb je nóg meer het idee dat je zelf ook in het vliegtuig zit. Ook het feit dat er geen grote acteurs meedoen is wat mij betreft een meerwaarde aan deze film. Nadeel is natuurlijk dat je al weet hoe het gaat aflopen, maar goed. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Wolf Creek, dat was wel een zieke crocodile dundee zeg hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
King Kong Escapes Prachtige rotzooi. 100% vermaak gegarandeerd! ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: tentacle demon pron is ook mijn favorite genre. Suck my piss ![]() |
|
quote: De rest kun je gerust skippen, maar deze is wel gaaf vooral in de bios! ![]() |
|
The Devil's rejects: Ik vond het maar matig, kan niet echt tippen aan house of 1000 corpses. Het verhaal is saai en kabbelt maar voort, veel blote tieten en seks uiteraard in combinatie met wat bloedige moorden. Booooring, het was niet eens grappig helaas. Lethal Marriage: Film over canadees echtpaar, stel seriemoordenaars. Het is gebaseerd op feiten en filmbeelden door de daders zelf gemaakt. Ook dit is weer een film waar men veel meer uit had kunnen halen, hier ligt het accent voornamelijk op seks, tieten, verkrachtingen en moord. Ik had iets meer de psychologische kant van het verhaal verwacht, ietwat langdradig verhaal verder maar niet onaardig. ![]() |
|
quote: Klinkt als de perfecte film. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
idd, fuck een scenario. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 23-10-2006 19:15] Suck my piss ![]() |
|
quote: Gaaf! Waar? ![]() ![]() |
|
quote: Neuh, saai was het. ![]() |
|
double whammy is de shit ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: MediaMarkt ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Zojuist naar Zwartboek geweest. Dacht dat het wel rustig was, maar het halve bejaardentehuis zat er. Film was zeker wel goed, maar niet dat je zegt beste Nederlandse film ooit ofzo. Wel een goed verhaal. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-10-2006 0:07] ![]() |
|
quote: Ik ook niet, maar toch ga ik er vandaag even langs. ![]() Dankjewel! ![]() ![]() |
|
The click, nogal typische en uiterst voorspelbare moralistische prent met een of twee leuke momentjes "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: You're welcome! En, gelukt? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |