![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Er staat geen Serenity... http://www.imdb.com/title/tt0240890/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Gisteren: Beowulf & Grendel. Zeer metalfahig, die trol ![]() ![]() |
|
quote: Ghe ghe, licht verschil, al heerscht John Cusack meestal wel. ![]() |
|
Children Of Men - http://www.imdb.com/title/tt0206634/ Grauwe en (vrij) realistische kijk op de nabije toekomst (2027), waarbij alles één grote puinhoop is geworden, erg mooi gefilmd en gemaakt (erg rauw). Echter wist het verhaal zelf me niet zo te boeien. Activisme, opstand etc. Laatste 20 minuten leken wel een oorlogsfilm. Aparte film. 8.5/10 Cinematografie/Sfeer/FX/Film 6/10 Verhaal Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ah, dus wel de moeite waard om af te kijken? Was ém op een gegeven moment beetje zat.. ![]() |
|
er zitten wel een aantal goede scenes tussen die het wel de moeite waard maken. Je moet alleen geduld hebben met dit soort films ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik was niet in een bepaald geduldige bui idd ![]() ![]() |
|
quote: nu deel 2 kijken, die heerscht ook! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 30-01-2007 16:00] ![]() |
|
pffffff. wat een wansmaak. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:ah cool haha :D ![]() |
|
quote: Ja Clerks is echt slecht, totaal niet grappig. Misschien moet je daar ook een soort humor voor hebben. Ik heb het iig zeker niet. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Had die al in me handen maar Silent Hill maar meegenomen. Die leek me toch leuker. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Clerks zijn gewoon feel-good films, niet zozeer punchline comedy films. Als je dat wel verwacht, tja, dan valt het tegen ja. ![]() |
|
quote: Afgezien van dat vond ik er weinig aan, het deed me niks en het acteerwerk was ook beroerd. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Er zit wel degelijk humor in. Maar ja, moet je maar net hebben ja ![]() ![]() |
|
De laatste dagen wat nieuwerwetse films gekeken: Hard Candy (heeft z'n momenten) Litte Miss Sunshine (genoten) Far from Heaven (aardig) Pan's Labyrinth (cgi-crap) ![]() |
|
Tideland niet zo bijzonder als verwacht expectations suck signature ![]() |
|
quote: Hehe, gisteren ook bekeken. Maar toch wel een toffe film. ![]() |
|
bwa, beetje, meer meidenfilm denkk een toffe meidenfilm weleenswaaar ![]() btw, morgen overdag thuis? kzou anders de stuff komen deliveren signature ![]() |
|
quote: Yep, thuis, komt u maar! ![]() |
|
wiiiii!!! version IIIII ![]() signature ![]() |
|
The Departed, goed en nog eens goed. Scorsese is weer aan de slag geweest! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Forrest Gump voor de 2e keer ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: life is like a box of poop you never know what you're gonna scat signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |