![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The white Samai laat dit een les zijn voor negerlovin' white bitches signature ![]() |
|
"Little Miss Sunshine" Weer lekker cynische blik op Amerika ![]() Zenial ![]() |
|
Silent Scream SLECHTSTE FILM OOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
Babel was goed! Niks teveel in die film en alles komt op het eind mooi bij elkaar. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Short Cuts. Geniale Altman. ![]() |
|
Rob had het er al over, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-01-2007 12:07] ![]() |
|
The Truman Show Big Fish ![]() |
|
quote: idem, eergisteren ![]() gisteren: Finding Neverland vanavond en morgen: Team America en Dobermann ![]() |
|
Lock, Stock and Two Smoking Barrels Wat een gave film. ![]() ![]() |
|
quote: Nekromantic staat hier al tijden op de harde schijf, vergeet ik telkens, toch maar eens kijken. Gisternacht dus saw 3 gezien. Leuk, maar haalt het niet bij de eerste 2 delen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Hilarisch (EN Jay & Silent Bob ![]() ![]() en Gewoon goed : ![]() ![]() |
|
The Omega Man. Zeer foute SF uit de jaren 70 met Charles Heston. Teveel fouten om er van te genieten. ![]() |
|
quote: Geweldige Duitse trash. Jammer dat ik hier een Aziatische uitgave heb liggen en dus bepaalde delen van het lichaam wazig worden gemaakt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Back to the Future 3 ![]() |
|
Oud fout jeugdsentiment: Mortal Kombat met Christopher Lambert als Raiden ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Die heb ik vorige week nog gekeken. Erg leuke en foute film. Vandaag gekeken: House of Blood van goremeister Olaf Ittenbach. Slecht en bloederig. Goed vermaak dus. Basket Case 2. Grappig en eigelijk ook wel behoorlijk slecht. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: LOL, Basket Case zelf was al zo, wist niet dat er een tweede was ![]() ![]() |
|
kheb gisteren over de hele avond verspreid van alles en nog wat gezien, alleen geeneen afgekeken ![]() telkens als er reclame was maar wat anders gaan kijken enzo Je moeder. ![]() |
|
Gisteren Shooting Dogs gezien... [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 29-01-2007 1:29] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote:Hehe, vette film is dat ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Serendipity op tv. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
deuce bigalow european gigolo. ongelovelijk flauw, vreselijk grappig, echt mijn ding ![]() hard candy. ongeloofwaardig en soms wat saai. leuk om eens gezien te hebben maar viel me toch ietwat tegen. ![]() |
|
quote: Er zijn er zelfs drie. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Die is leuk. Show is leuker alleen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |